Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal du på noe vekst kontroll?Jeg ligger også høyt. Kan ta bilde etterpå. Det er min tredje også, lå litt høyt forrige gang. Med første var jeg normal [emoji14] jordmor tror han her blir stor, så jeg har litt angst selv.
Skal du på noe vekst kontroll?
Det var godt å høre [emoji1] Men for meg er 4.2 stort, da største jeg har fått var 3.410 en uke etter termin. Men det er kanskje ikke så stortJeg lå mye høyere sist! Langt uten for det farget området. Hun ble 4.2. Har du kort overkropp? Ofte får vi med kort overkropp høye symfysemålinger. Kanskje baby er lang?
Hm.. min siste var 2.990 på termin og eldste 3.4 en uke over. Rart ikke jeg blir innkalt pga det.Ja, i uke 32, men det er fordi eldste var litt liten da han ble født 8 dager over termin. Nr to var nesten en kg større enn første. Ca fire kg, før termin. Så jeg lager tydeligvis større og større babyer [emoji85]
Har hørt at baby ofte blir større for hver gang. Min mor spøker med det at hun ikke turte å få fler etter at hun fikk meg på 4,4 kgJa, i uke 32, men det er fordi eldste var litt liten da han ble født 8 dager over termin. Nr to var nesten en kg større enn første. Ca fire kg, før termin. Så jeg lager tydeligvis større og større babyer [emoji85]
Det var godt å høre [emoji1] Men for meg er 4.2 stort, da største jeg har fått var 3.410 en uke etter termin. Men det er kanskje ikke så stort
Hm.. min siste var 2.990 på termin og eldste 3.4 en uke over. Rart ikke jeg blir innkalt pga det.
Har hørt at baby ofte blir større for hver gang. Min mor spøker med det at hun ikke turte å få fler etter at hun fikk meg på 4,4 kg
Men sikkert ikke slik for alle altså
Det er tredje gangs her og de to andre lå under kurven.. men nå med tredje så er det jo sky høyt! [emoji86] Jeg merker at jeg er litt beskymret her.
Jeg er 28 +4..
Har noen erfaringer? Glukosebelastnimgen min er normal. Vis vedlegget 248474
Har hørt at baby ofte blir større for hver gang. Min mor spøker med det at hun ikke turte å få fler etter at hun fikk meg på 4,4 kg
Men sikkert ikke slik for alle altså
Ja, jordmora mi sier det samme. Men at det er ca 200 gram ekstra for hvert barn hvis det er med samme mann.
Da kan jeg hvertfall være den som motbeviser dette. Haha. Første var 3.4, andre 4.2, tredje og fjerde var 3 blank. Det kommer nok heller mer an på hvor lenge de ligger i magen?
Haha vittig! Men da kommer det vel kanskje aller mest an på hvilke gener barnet har? HihiHos meg var den som lå lengst minst, og han som ble født 14 dager førstemann veide en kg mer [emoji28]
Jeg har ligget over kurven med ca to ruter som deg på alle mine tre barn og gjør det også denne gangen. Men ingen av mine barn har vært særlig store (3700, 3500 og 2700). Er bare livmora mi som har god plass og er stor.