Hjelper dere meg i dag også jenter?

Sommerfugl79

Elsker forumet
Jeg har blitt spurt om jeg kan legge ut dette slik at jentene som hjelper meg husker det.
Jeg har liggi på 1 plass en stund nå, men nå er det ei som har seriøs stemme sanking på gang, så jeg trenger hjelp fra dere til å komme meg på topp igjen...
Jeg har mulighet til å vinne ett gavekort på 5000 kr til reise. Skal ta med meg sønnen min som er 5 år på tur hvis jeg vinner.
Det siste året har jeg gått konkurs og gått igjennom ett samlivsbrudd. Jeg lever under sinnsykt trange kår med hjelp fra sosialkontoret.... Vil ikke ha mulighet til å ta med meg sønnen min på syden tur på mange år pga gjeldsannering....
vær så snill å stem. Jeg ber virkelig på mine knær...
https://fbcustom.com/c/aktiv1/user/146


 
stemt :)
 
Herlig!!!! Stemt her også
 


Sprettrompa! skrev:
stemt :)



 
min stemme er gitt :O) masse lykke til. håper du vinner!!
 
Done,lykke til
 
Done,lykke til
 
Tusen takk alle sammen:):) Håper jeg får inn flere stemmer i dag, hun som er over meg sanker stemmer som en gærning....Så jeg trenger all den hjelpen jeg kan få fra dere nå.
hun virker like aktiv som meg nå, så det vil nok stå mellom meg og henne på siste innspurten. Håper jeg kan klamre meg fast til dere hele veien frem til 30 september.
Skjønner hvis dere blir lei av at jeg legger ut dette, men dere er faktisk min eneste sjanse til å komme i mål:)
 
Back
Topp