Hjelpe til?

Han hjelper meg å holde stuebordet og sofaen ryddig :) gulvet rundt derimot.....

Her går det vel mest i å rote så mye han kan:p dra ut av skuffer som han komer til osv:D

Nå har han begynt å rydde ut av hjørneskapet på kjøkkenet også, får ikke satt opp barnesikring der. ....viktig å krabbe langt inni sånn at han kan rydde ut det som står innerst også :p

Hjelpe å hjelpe hihi :p ho liker å bake med meg vispe å røre så "hjelpe" å sette på plass ting i skapan havner mer på gulvet eller sin skuff på kjøkkenet :p brettetr jeg klær ska hun gå med det ut i gangen river det fra bordet:p

Hjelpe å hjelpe hihi :p ho liker å bake med meg vispe å røre så "hjelpe" å sette på plass ting i skapan havner mer på gulvet eller sin skuff på kjøkkenet :p brettetr jeg klær ska hun gå med det ut i gangen river det fra bordet:p
Nei altså de skjønner jo ikke hvordan ting gjøres men de skal jo være med og hermer etter oss, ordner og styrer :) Men hun kan hente ting jeg ber om. Ikke alltid riktig ting da:p Men sååå stolt...

Nei altså de skjønner jo ikke hvordan ting gjøres men de skal jo være med og hermer etter oss, ordner og styrer :) Men hun kan hente ting jeg ber om. Ikke alltid riktig ting da:p Men sååå stolt...
Hihi er jo så søtt for her ska hun bære glass til oss hvis den står på bordet det e jo søtt :)

Langt i fra! :p
Men 2 åringen og 6 åringen er ivrige hjelpere ;)
Felix derimot er mer på den å rive ned klesvasken, dytte ting ned av borden og rive ut alle våtserviettene fra pakken osv! :p

Back
Topp