Hjelpe meg

kimb

Glad i forumet
Kan ikke si at Anna Anka imponerer meg særlig[:'(]
Er på Skavlan nå..

enig[:'(]

tror jeg må ha gått glipp av noe her?[8|]

ORIGINAL: LilleLalle

Folk bare ler av henne og de sneversynte meningene hennes,ikke kast bort energien deres på å bli irritert . [;)]

Det irriterer meg ikke, men blir ganske "fasinert" av å høre på henne. Og må innrømme at jeg lurer på hvilken verden, eller boble hun lever i som Emmeline skrev.

Må si jeg er litt rystet. "det finnes bare store hus i usa"... Ja, usa har jo bare overklasse. Virker på meg som en skikkelig rikmanns-bitch som ikke har annet å gjøre enn å provosere folk som ikke er søkkrike.[:'(]

ORIGINAL: kimb

Folk bare ler av henne og de sneversynte meningene hennes,ikke kast bort energien deres på å bli irritert . [;)]

Det irriterer meg ikke, men blir ganske "fasinert" av å høre på henne. Og må innrømme at jeg lurer på hvilken verden, eller boble hun lever i som Emmeline skrev.

hun lever i sin egen lille verden med shitload med penger og ingen unger sikkert hehehe..

Hun har unger, men det er vel andre som hjelper til der. Selv om mannen ikke "får" det, gjør helt sikkert tjenerene det [8D]

ORIGINAL: Lillemor1

Må si jeg er litt rystet. "det finnes bare store hus i usa"... Ja, usa har jo bare overklasse. Virker på meg som en skikkelig rikmanns-bitch som ikke har annet å gjøre enn å provosere folk som ikke er søkkrike.[:'(]

Ja, det er bra de kjenner til den virkelige verden [;)]

ORIGINAL: *Haneefah*

Kanskje hun er muslim..[:D]

Nuvell, sjangsen er vel liten [:D]

Det er en del ting jeg er enig med henne i, uten at jeg ville vært like kategorisk, og jeg er ikke enig i hennes karakteristikk av svenske menn...

Back
Topp