Hjelpe meg da

~silly~

Elsker forumet
Jeg bestilte fotografering jeg, så fikk jeg det i morra[&:][&:] 

Hva skal jeg ha på meg? Og pappan? Og ikke minst han?

Og rekvisitter? Skal ta med leker og har kjøpt en snekkerbukse han skal være "naken" under og naken bilder, men må jeg ha mer klær? Huff vet iiingen ting jeg[8|]

[:D]

jeg aner ikke, skal bestille selv snart.. men ser for meg at med snekkerbuksa og at han hadde ett smykke på seg kunne sett fint ut??[;)]

ta på deg en fin bukse og genser/topp, og et litt stort fint belte.. du kan jo også bruke ett fint skjørt eller noe?[:)]

ORIGINAL: TwGirly88

ta på deg en fin bukse og genser/topp, og et litt stort fint belte.. du kan jo også bruke ett fint skjørt eller noe?[:)]

Hmm, what 2 do[8|][8D]

Vil være hverdagslig, men har en pen "dress" knebukse. Men skal sambo ha på seg:

Dress,skjorte slips
olabukse + skjorte
olebukse + fin genser?

hihih...

ORIGINAL: Liz =)

Dere kan jo stå uten klær hele gjengen!! [;)][:D]

Ja det hadde tatt seg ut

ORIGINAL: *silly*

Hmm, what 2 do[8|][8D]

Vil være hverdagslig, men har en pen "dress" knebukse. Men skal sambo ha på seg:

Dress,skjorte slips
olabukse + skjorte
olebukse + fin genser?

hihih...

olabukse og skjorte er jo ganske stillig da.. pluss at det ser ikkje sånn overpyntet ut heller[;)]

ORIGINAL: *silly*

Hmm, what 2 do[8|][8D]

Dress,skjorte slips
olabukse + skjorte
olebukse + fin genser?

hihih...

olabukse og skjorte er jo ganske stillig da.. pluss at det ser ikkje sånn overpyntet ut heller[;)]

Sant det azza. Takk for råd[:D] Eller tips heter det vell.. hihih! [:D][:D]

Back
Topp