Hjelp

carinasverden

Forumet er livet
Svangerskapsslapphet? [8D]
Er så slapp at jeg måtte ta meg pause i senga, fordi sofaen var for slitsom å ligge på.
Å være slapp er jo normalt i et svangerskap, men jeg begynner å bli litt bekymret for at det ikke skal gå over igjen.
Jeg har nok desverre glemt hva energi er og det jeg på magisk vis orker å gjøre om dagen går på autopilot[&:] *gjesp*

Flere?[:D]

du er ikke alene. er supertrøtt selv. men jeg prøver å være flink å få gjort noe,selv om det ikke alltid er like lett.
er nok veldig normalt nå i *slutten* av sv.skapet å være trøtt og sliten.
[;)]

Helt enig!!
Må dele opp arbeidsoppgavene jevnt utover dagen, eller over flere dager.. Klarer ikke å stresse..
Kjekt med "ny uke, nye muligheter"...men hva med litt energi også!??[8D][:D]

godt å høre at andre har det slik også..er heeelt forferdelig..er så mye jeg har lyst til å gjøre..og burde gjøre..men har ikke overskudd i det hele...slapp, tungpusta og svimmel..var slik sist jeg gikk gravid også..var da redd for at det kom til å henge igjen etter at jeg hadde født..men det gikk over.og går nok over denne gangen og..men guuud det er slitsomt..og tiden går jo sååå sakte...har fått vondt i nakken av å ligge så mye..

jepp nå kommer trøttheten å tar meg[;)]Prøver å være flink å gjøre litt hver da, men blir ofte til at jeg sovner i sofaen 2030 på kvelden og sover til dagen etter, min kjære vekker meg å får meg i seng da........også kan det ende med en liten sovepause på formiddagen(prøver å unngå den men)[:D]

Bare meg med energi her? [8D]

Har vært i fjøset, støvsugd halve huset, vasket klær, gulver, ryddet og tørket støv. Tenkte meg ut i stallen og ordne litt før middagslaging og mer fjøsstell!
Pønsker også på å trene den ene hesten litt!

Bill.mrk. PÅ OVERGIR

ORIGINAL: tuttrun

Helt enig!!
Må dele opp arbeidsoppgavene jevnt utover dagen, eller over flere dager.. Klarer ikke å stresse..
Kjekt med "ny uke, nye muligheter"...men hva med litt energi også!??[8D][:D]

samme her

ohhhh yes,slitsomt...

Back
Topp