hjelp?

Trudel3

Betatt av forumet
hei:)

Mi snuppe har ikke bæsjet på 4 dager... å når hun fjerter så stinker det skikkelig.. trodde ikke babyer hadde sånn lukt:O
fullammes....

Det jeg lurer på er om dette bare er normalt eller om hun kan plages med noe??? noen som vet?=)

Det sies vell at de som får mme, skal helst ha en bæsjebleie for dagen, mens de som får mm kan gå i opptil 14 dager uten bæsj:) så tror det er normalt ja=)

hun har bestandig bæsjet ihvertfall 1 gang for dag. men oftest flere ganger for dag...
Det virker ikke som om hun plages med noe, men blir bekymret fordet, hehe=) *hysteeerisk:P*

min gjør akkurat det samme, promper skikkelig hele tiden, og stinker kokte egg!
men han er så søt så [:D]

kan gå 8 dager før han her bæsjer.. får bare pupp[:)]

ORIGINAL: Trudel3

hun har bestandig bæsjet ihvertfall 1 gang for dag. men oftest flere ganger for dag...
Det virker ikke som om hun plages med noe, men blir bekymret fordet, hehe=) *hysteeerisk:P*

Hehe, ja skjønner at du blir litt bekymra :) Men tror nok at bæsjebleia kommer og da KOMMER den :P hehe :D Be prepared :P Lillemann gikk i 5 dager uten bæsjebleie, han får både pupp og mme, og jeg var driiiitbekymra :S Men når bleia kom, da jubla jeg altså :P haha, alt en kan fryde seg over som mamma =P

takk for svar:) da er det ikke bare mi som stinker:)

ORIGINAL: *..Tina..*

Hehe, ja skjønner at du blir litt bekymra :) Men tror nok at bæsjebleia kommer og da KOMMER den :P hehe :D Be prepared :P Lillemann gikk i 5 dager uten bæsjebleie, han får både pupp og mme, og jeg var driiiitbekymra :S Men når bleia kom, da jubla jeg altså :P haha, alt en kan fryde seg over som mamma =P

Regner med hele badet blir fylt opp, hehe=)
hun har brukt å tømt magen ihvertfall en gang om dagen, og daaa er det mengder-...... kan bare tenke meg hva som kommer ut etter en ukes oppfylling, tihihi=)
håper det er pappaen som får den bleia, hihi:)

ORIGINAL: *..Tina..*

Regner med hele badet blir fylt opp, hehe=)
hun har brukt å tømt magen ihvertfall en gang om dagen, og daaa er det mengder-...... kan bare tenke meg hva som kommer ut etter en ukes oppfylling, tihihi=)
håper det er pappaen som får den bleia, hihi:)

Hehe, jupp [:D] Pleier å finne på en unskyldning til hvorfor jeg ikke kan ta de værste bleiene jeg, som f.eks. ta utav oppvaskmaskinen eller noe =P haha :D Fedrene må ta sin del de og :D hihi :D

Jeg gir mare mme nå....forstår da at de helst skal ha en bæsje bleie per dag da!? Men det skjer ikke her kan gå 2-4 dager...er det noe å bekymre seg for?? [8|]

ja, ellers kan de bli litt harde i magen..
malt eller sviskesaft i mme skal funke :-)

Ingenting å være redd for nei, så lenge det bare er mm [;)]
Storebror her i huset gikk 13 dager uten bæsjbleie!! [:D]
...da skal det sies at jeg troppa opp til helsesøster etter 5 dager, ganske stressa ja..[8D]

Back
Topp