hjelp :)

MammaTilEmilie

Gift med forumet
noen fler som sliter med og få ungene til køys til kvelden?

emilie har vore flink ei periode men nå er ho helt krakylsk igjen.
Vi har prøvd og legge ho tidligare eller seinare men ingenting hjelper.
har sunget til henne, prøvd ferber der ho har fått skrike i 3 min så går vi inn og holder vi på sånn en stund..
selvfølgelig ikke hysterisk gråting.
Igår sovnet ho ikke før halv12 på kvelden og da måtte ho sovne i fanget og bære henne i sengen når ho endelig var sovna..

Noen som har noen gode råd?? veldig slitsomt når vi begge jobber..

ingen som ha hatt lignende probleM? 

Sønnen min er bare 9mnd, men denne metoden har fungert her.

Jeg sitter på en stol ved siden av senga. Legger han ned, sier god natt. Setter meg i stolen med en bok. Å lar han bare rase/romstere. Første 3 kveldene leste jeg 3sider av boka, tok han opp, kos, åsså ned i senga igjen. Slik holdt jeg på. 1.kvelden 4 timer. Neste 3, 1 time. 5.kvelden 20 min.
4.kvelden så bare leste jeg boka mi, 4-5 sider, så ga jeg han en kos å la han ned igjen. (Uten å løfte han opp) Brukte ca ei uke. Nå bruker jeg bare 5min fra jeg legger han i senga til jeg er på stua igjen. Blir sittende et par min for å være sikker på at han sover.

Vil anbefale å starte på en fredag/når dere starter med helga.

Ellers så kan du prøve med nattlys? Har hørt at det har fungert for noen.

Du kan selvfølgelig strikke, brodere eller annet håndarbeid. Poenget er bare at du er der så hun ser deg. Uten at hun får oppmerksomhet.

takk :)
det skal testes ut..

flere som har råd?
tar imot alt av gode råd

dytt

Når mine har tullet så har vi kuttet ned på søvnen på dagtid = problem solved [;)]

Back
Topp