Hjelp!!

baby 79

Betatt av forumet
Jeg har fått veldig hard avføring etter at jeg ble gravid,, av og til når jeg er på do kommer tårene for det er så hardt..og det er kjempevondt.
Når jeg har det slik tenker jeg at..Huff tenk hvor hardt det er å føde og da blir jeg svimmel og kvalm..for det er jo bare tusen ganger verre!!

Huff, gruer meg til fødselen, er redd jeg ikke klarer smerten og vil dø..

Noen med erfaring?

Jeg tenker på akkurat det samme når jeg er på do! Eneste erfaringa jeg har er at det hjelper godt å få prate med noen om fødselsangsten.. Så det er det eneste rådet jeg kan gi deg..

Få i deg litt grovt, grove knekkebrød - jeg spiste wasa fiber plus for magen og det hjalp. En fødsel blir noe helt annet. Helt enig med lindaen snakk med noen ang. fødselsangst. Det er tøft mens det står på, men en liten stund etterpå er alt glemt. Smerten klarer du, baby 79 og du kommer ikke til å dø. Ønsker deg all mulig lykke til.[:)]

mosjoner litt...og drikk mye vann, det kan hjelpe...for det har seg sånn at fiber og jern binder magen....man blir oxo mye hardere i magen pga at babyen tar en del næring som han trenger....så det er jo et godt tegn[:)]

Tusen takk!!
Har snakket med jormor om det, og har fått henvisning sammen med samboeren min til fødeavdelinga på omvisning + å få snakket med ei jormor på sykehuset..håper det trygger meg litt!

Gleder meg til fødselen er overstått..men jeg er generelt redd for smerter, men som mange sier har vi urkrefter vi ikke ante vi hadde..

Når jeg ser folk på gata med barnevogn tenker jeg,, gud..tenk at hun har født
Så alle klarer det vel..er bare litt redd det ukjente tror jeg..

Kos

Dufolax får du på apoteke og kan tas av gravide. Bruker det til sønnen min siden han ikke går blir han lett har i magen. Jeg fikk det og når jeg låg inne med han men nekta å ta det siden jeg har litt problem med lause mage igjen [:D]
Jeg gruer meg og veldig har invilga keisersnitt men har en tatto på ryggen så da blir det soving og min mann får ikke bli med. Det fikk han ikke sist heller og siden dette er siste gang føler jeg at jeg må prøve å føde så han får vært med.
Er det mest spisielle for mennene med hele svangerskapet når ungen ligger i magen merker ikke de så mye.
Håper jeg klarer det [:D]

Back
Topp