HJELP..

Håperpåentil

Forumet er livet
VIP
Vet du hvilken side jeg kan laste ned word 2007 fra?

ORIGINAL: Dollface

www.openoffice.org

Min mann sier at det bare er et alternativ til Word 2007... Men den er lovlig [:)]
Den har visst mange av de samme funksjonalitetene. (vanlige brukere trenger ikke et så stort program som Word)   -sier han...

ORIGINAL: ~Maja~

www.openoffice.org

Min mann sier at det bare er et alternativ til Word 2007... Men den er lovlig [:)]
Den har visst mange av de samme funksjonalitetene. (vanlige brukere trenger ikke et så stort program som Word)   -sier han...

ja, det er så absolutt ikke windows word.. men det er gratis, kompatibelt med alle programmene i officepakka - og fungerer fett for studenten leonorasmamma - som egentlig burde lese anatomi nå og ikke surfe.. [8D]

bare trykk poå linken det står "I want to download openoffice now" på

ORIGINAL: ~Maja~

www.openoffice.org

ja, det er så absolutt ikke windows word.. men det er gratis, kompatibelt med alle programmene i officepakka - og fungerer fett for studenten leonorasmamma - som egentlig burde lese anatomi nå og ikke surfe.. [8D]

Eier ikke nett vett og klarer rett og slett ikke dra meg bort fra pcen[8D]
Har en situasjonsbeskrivelse som må leveres inn før anatomilesinga. Har du noen gode tips til hva jeg bør lese på?? Det er så mye at jeg har helt angst bare jeg ser på bøkene[&o]
Er det lovt å bruke det programmet når jeg skal levere inn en oppgave da???I følge normer for skriftlig arbeid så er det words 2003 eller 2007 en skal bruke.

Back
Topp