HJELP!

Nei, nå kommer alt ut her.. Må nok innse at det dette er over nå.. Takk for støtte og svar på alle spørsmål.. Kanskje vi snakkes her en annen gang

[:(][:(][:(]

Kjempe trist!!!!!!

Kathrine

Så vondt å "høre" dette. Det er ikke lett å si noe til deg ,annet enn at jeg føler med deg, og håper at det går bra.. Kom tilbake til forumet uansett. Det er mange her som vil prøve å støtte deg ,mange som har vært igjennom det samme.
Tusen gode tanker sendes til deg.
Hilsen Micamor

Lykke til. Håper det går bra. Jeg har blødd en delBåde i begynnelsen og fra uke 24 til 30. Jeg fikk beskjed om at noen helt enkelt bare blør lettere enn andre. Så lenge du ikke har vondt i magen og blør kjempe masse tror jeg ikke at det er noe farlig. Men det er lurt og sjekke det opp. Jeg vil ikke anbefale å gå på legevakten men rett på føden. Der fikk jeg veldig god hjelp

uff, det er så vondt å høre[:(], du må kontakte legevakta igjen. håper det går bra

Nei det er ikke sant!!!! Si det ikke er sant!!! [:(][:(][:(][:(]
Jeg blir skikkelig lei meg jeg!!!

[:(]neeeeiiiiiii....uff! håper virkelig det ordner seg janneb, håper det virkelig!

håper vi hører fra deg snart og at alt er bra...
lykke til da[:(]

Å nei, nå ble jeg virkelig lei meg...Uff. Men jeg vil si at jeg hadde det slik i førsten selv, men det var ikke så ille som jeg trodde. Jeg hadde bare fått samlet opp en del blod som kom ut i klumper. Hadde ingen smerter , men trodde at det var over og ut selv. Håpe det er på samme måte for deg, krysser alle fingre i alle fall!!

Jeg blør enda etter 19 uker...[:(]

Dette var kjempe trist.. Jeg klarte ikke å holde tårene tilbake! Håper det ordner seg[:(]

Back
Topp