Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
ikke noe vits og ta kjangser......da sjekker de om livmor halsen er normal, og tar det utifra det.
trenger ikke og være noe galt, for en del gravide blør i svangerskaper uten at det er noe alvorlig galt, men dra og sjekk!
man vet aldrig...
hei janneb. jeg begynte og blø forrige tisdag,det var klart blod og litt slim,men ingen smerter. reiste rett på kk her i bergen,de tok ul og så at babyen hadde det fin,men morkaken lå forann mormunnen(foreliggende morkake). vist ikke du kommer til lege i kveld ville jeg kontaktet fastlegen min i morgen vist jeg var deg. er ikke sikert det er noe gale. xxxxxxx krysse alt for degxxxxxxx. klem lenemoren
Hadde det sånn jeg og. Ikke mye moro nei. Jeg ringte legevakta og de spurte om jeg nylig hadde hatt sex, det hadde jeg og da sa de at det kunne v¨ære et blodkar som hadde sprekt i sjeden. Fikk beskjed å legge meg og ta det med ro. Det gikk over etter ca en dag. Hadde ikke vond i magen jeg heller.
uff, blir urolig når jeg leser om blødninger i svangerskapet, og synes veldig synd på dere som opplever det. må være det største marerittet for ei som er gravid. håper alt går bra med deg, Janneb[;)]
jeg opplevde akkurat det samme da jeg var i uke tolv..skjedde på kvelden da jeg skulle legge meg.ble helt fra meg og bare gråt.samboeren min ringte legevakta med en gang,men fikk bare beskjed om å konakte fastlege dagen etter,og det gjorde jeg.kom inn dit med en gang og fikk en undersøkt.han sa det var en "truende abort".ble i sykmeldt i to uker for å slappe av.fikk ikke lov til å løfte,vaske eller noen ting.men alt gikk heldigvis bra.var ingenting,men som legen min sa: greit å være forsiktig.
og i dag sitter jeg her med en sunn og frisk gutt på 6mnd[:D]
selv om det helt sikkert ikkeer noe galt vil jeg anbefale dg å oppsøke lege.
Jeg har hatt veldig vondt i ryggen, ikke blødd i natt,men begynnte igjen i 3 tiden i dag,er ikke mye. Var hos legen i stad og vi hørte hjerteslagene, så det er liv iallefall.. Fikk en uke sykmelding. Takk for støtten :)
nå ser det ikke så bra ut lengre, kom en del blod nå sammen med en stor slimklump .. regner med det ikek er normalt, skal på legevakta igjen nå tror jeg.