Hjelp!

strømpebuksa

Andre møte med forumet
Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Jeg kjøpte så klart bare en enkeltpakke med graviditetstest (clearblue), og det kom ingen strek i kontrollvinduet etter 10 minutter.... Jeg dyppa testpinnen en gang til, og da viste den gravid.... Jeg er så usikker på om jeg kan stole på resultatet... Holder på å sprekke av nysgjerrighet.... Er det noen som har noe erfaring med dette?

Jeg vet ikke, men går ut fra at den ikke hadde vist GRAVID dersom du ikke hadde vært det (hvis det ikke hadde vært hcg i urinen)[:D]

Vil tru at om kontroll-streken ikke dukka opp, så kan du regn d som at testen ikke va brukt enda.. Å om du dyppa den engang t, å det dukka opp et kryss, så e du vell ganske sikkert gravid =)

har ikke nå lik erfaring, men e ganske sikker på at såleng kontroll-streken ikke e komme opp så e d som at testen ikke e brukt, å da kan man jo såklart bruk den etterpå.. Å resultatet som kjæm opp da, burde vær gyldig.. Men ta en ny en du, så slipp du å lur mere [:D]

å vanskelig å sei, ville nok kjøpt ein ny test for å vere på den sikre siden...... så krysse me fingrene for at du er gravid

Back
Topp