Nå skal vi kanskje ikke forhaste oss jenter, med å dømme Thors...
Skal ikke anklage noen. Vi kjener ikke til hele historien, og alle historier har 2 sider...
Men hadde dette skjedd meg, at det nettopp hadde blitt slutt mellom meg og gubben, og han hadde funnet seg en ny en med en gang, og hun hadde trådd inn i "morsrollen" med en gang, hadde nok jeg klikket jeg også... Prøver bare å se det litt fra Thors side, siden han ikke er her og kan forsvare seg selv. Thors har vel aldri vært SLEM mot deg Maya, og problemene dere hadde (ang. hu dama og div.), hadde dere jo ryddet opp i. Og dere hadde det jo bra sammen. Og slik jeg har forstått det på deg, så er Thors en veldig flink pappa for guttene sine, som han elsker over alt, og ville gjort alt for....
Kjærligheten kan dø mellom 2 mennesker, men han vil for evig og alltid være pappa´n til Elias og Lucas... Dere må finne en måte dere kan kommunisere på, og prøve å komme overens med tanke på guttene... Og føler han seg truet av Narwi, er det ikke rart han blir sint! Det hadde da du blitt om det hadde vært motsatt...
Jeg føler kanskje at dere går litt fort frem, og legger ut litt mye på nett, uten å tenke på den 3. parten som itter igjen... Han har sikkert fått seg et jævlig slag i tryne, for å si det mildt...
Men som sagt. Ingen her kjenner begge sider av historien. Så føler ikke at vi kan komme og og dømme hverken den ene eller den andre....!!