Hjelp!!!!

ORIGINAL: L.a

ORIGINAL: narwi

ORIGINAL: L.a

velkommen i klubben Narwi!!!!!!!
var det velkomstfest vi hadde for deg i oslo??[8D]

Tusen Takk Elisabeth, eller husker jeg feil nåå [:)]

HeHe, kanskje det du [:D]
Hadde det hvertfall driiit kos med dere alle sammen [:D]

Håper jeg er like velkommen neste gang også [:)][:D] hihi

du husker heeelt riktig! [:D]
ja, neste gang er du ENDA mer velkommen! nå er du jo ekte medlem!
Ta godt vare på Maya og de 2 små miraklene

[:D]
Det er bra, tusen takk...

Ja, det skal jeg gjøre vet du [:D]
Nå skal vi bare ha det bra framover

ORIGINAL: Indigo

Hva har det vært rot med da ?? [&:][&:]

Nei fy søren Narwe ! Du er råkul du ! Håper jeg får møte deg flere ganger !! [:D]

[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Maya87

Nei fy søren Narwe ! Du er råkul du ! Håper jeg får møte deg flere ganger !! [:D]

Sier bare politet og styr jeg..... så guttene, jeg og narve er hos pappa.
Tror ikke thors er heelt blid nei [8|] Han kasta jo tilogmed Lucas til meg!!! [:@] Flaks at jeg fikk tatt tak i han!

ja måtte jo ringe 112 vett... Uff, stakars jenta mi.... 3 eller 4 politifolk [8D]

Ja fy faen, jævla idioten! Snakk om å bry seg om gutta, generelt å så gir han jo faen virker det som
Uff, i ene øyeblikket skal han jo ta dem fra deg, og det andre skal han skrive fra seg ansvaret! Finns det noen mellomting kanskje?

Uff.. Maya har slitt nok nå, synes jeg. Først svangerskapet som ikke var en dans på roser akkurat, og nå dette!

Får håpe du passer på henne da![;)][:D]
Og velkommen inn hit![:)]

ORIGINAL: Maya87

Sier bare politet og styr jeg..... så guttene, jeg og narve er hos pappa.
Tror ikke thors er heelt blid nei [8|] Han kasta jo tilogmed Lucas til meg!!! [:@] Flaks at jeg fikk tatt tak i han!

ÅåååfyyyyfAAN! Hadde klikka i vinkel, sånt gjør man ikke! Uansett!

Grattis Maya og Narve! Håper dere får det fint ilag og koser dere med tvillingene! [:D]

Thors viser seg vel til at han ikke var noe å samle på.....[8|]

Heng mæ men..

synes virkelig aill at det e så iorden det her,  har d kansje ikke gått litt fort i svingan??? Blir helt sjokkert æ...[X(]

Og sjønne d godt at Thors vart forbanna!!
Han passa jo ungan når dæm va å flørta i oslo for faen, ka e d da??????????????

Om det e vanskelig å sjønn det så e d nå feil... Stakkars mann blir tatt i fra ungan sine!
Synes itj det va leng sia maya la ut tråd med bilda av aill 4, da mein æ hu ,gutta å thors..

Synes kansje d e en smule merkelig at du har bildan av guttan hans på din signatur!!!!
Å hadd d vært, nå d aldri kjæm te å bli, i min situsasjon så hadd i allefall Andre klikka da!!!

nei, det her opplegget der vart vel smakløst for mæ, og æ kjæm ikke te å gratuler heller...Synes d blir for dumt!
Det her trur æ nok ikke har skjedd i en fornuftig rekkefølge heller!

Nå skal vi kanskje ikke forhaste oss jenter, med å dømme Thors...
Skal ikke anklage noen. Vi kjener ikke til hele historien, og alle historier har 2 sider...

Men hadde dette skjedd meg, at det nettopp hadde blitt slutt mellom meg og gubben, og han hadde funnet seg en ny en med en gang, og hun hadde trådd inn i "morsrollen" med en gang, hadde nok jeg klikket jeg også... Prøver bare å se det litt fra Thors side, siden han ikke er her og kan forsvare seg selv. Thors har vel aldri vært SLEM mot deg Maya, og problemene dere hadde (ang. hu dama og div.), hadde dere jo ryddet opp i. Og dere hadde det jo bra sammen. Og slik jeg har forstått det på deg, så er Thors en veldig flink pappa for guttene sine, som han elsker over alt, og ville gjort alt for....

Kjærligheten kan dø mellom 2 mennesker, men han vil for evig og alltid være pappa´n til Elias og Lucas... Dere må finne en måte dere kan kommunisere på, og prøve å komme overens med tanke på guttene... Og føler han seg truet av Narwi, er det ikke rart han blir sint! Det hadde da du blitt om det hadde vært motsatt...

Jeg føler kanskje at dere går litt fort frem, og legger ut litt mye på nett, uten å tenke på den 3. parten som itter igjen... Han har sikkert fått seg et jævlig slag i tryne, for å si det mildt...

Men som sagt. Ingen her kjenner begge sider av historien. Så føler ikke at vi kan komme og og dømme hverken den ene eller den andre....!!

ORIGINAL: Nina*Pina

Heng mæ men..

synes virkelig aill at det e så iorden det her,  har d kansje ikke gått litt fort i svingan??? Blir helt sjokkert æ...[X(]

Om det e vanskelig å sjønn det så e d nå feil... Stakkars mann blir tatt i fra ungan sine!
Synes itj det va leng sia maya la ut tråd med bilda av aill 4, da mein æ hu ,gutta å thors..

Synes kansje d e en smule merkelig at du har bildan av guttan hans på din signatur!!!!
Å hadd d vært, nå d aldri kjæm te å bli, i min situsasjon så hadd i allefall Andre klikka da!!!

nei, det her opplegget der vart vel smakløst for mæ, og æ kjæm ikke te å gratuler heller...Synes d blir for dumt!

er til dels enig med deg altså[8|]

Heng mæ men..

Takk for at du sa AKKURAT det æ meine Nina... har vært så sjokkert av heile situasjonen at æ itj har klart å sorter tankan min eingang!

Og som ElisabethRB og sei, Thors har blitt framstilt som ein vældig god å kjærlig pappa for Lucas og Elias, og æ vil itj tru d har forandra sæ over natta - men JA, hainn har fått sæ ett sinnsykt slag i trynet!!Det e lov å bli sint da!!Æ har komme te å klikka totalt har æ vært i deinn situasjonen..

Heng mæ men..

Detta virker ganske så spesielt ja.. Kan tenkes at vi blir litt klokere på dette, hvis dem forteller hele historien...

Ikke at dere skylder oss noen forklaring, men når dere først har stått frem som nye kjærester og Narve nå er "pappa" for tvillingene, så hadde det kanskje vært greit å fortelle hva som har skjedd?!
Synes det hele virker litt merkelig...[8|]

phu.. Endelig noen som sa det jeg tenkte og..
Trodde et øyeblikk det bare var jeg som heva øyebryna her.. Syns ikke dette høres helt greit ut..

ORIGINAL: MiniMoi

Trodde et øyeblikk det bare var jeg som heva øyebryna her.. Syns ikke dette høres helt greit ut..

MHM!

ORIGINAL: IdaM*

Heng mæ men..

TAKK!!!! du sa akkurat hva jeg mente! blir helt sjokkert av dette jeg!!

er nok litt enig i dette jeg også..

Me too [:-]

Jeg har nå lyst til å ta Maya i forsvar her jeg da....for dette syns jeg ble litt vel ensporet!

En mann trenger ikke være slik han blir fremstilt, selv om det er kjæresten som sier det er sånn eller sånn.
For alt vi vet er han et rasshøl ut av det usannsynlige! Har vært borti en sånn, og angrer sårt. Jeg sa aldri et skjevt ord om ham. Elsket ham og fortalte alle hvor flott han var og hvor flott vi hadde det sammen, selv om jeg daglig hadde et mareritt fra morgen til kveld!!!

Jeg har forstått det sånn av Narwi har vært en god venn av Maya lenge, jeg...ikke bare en hun nettopp har møtt. Men det er mulig jeg er på bærtur.

Uansett: Jeg ønsker Maya og guttene hennes alt godt, og om dette er det som er riktig for henne, så må hun da for svarte få lov til det uten å bli jekket ned på denne måten, når hun ikke engang har fått mulighet til å svare på spørsmålene deres og forsvare seg selv!

ORIGINAL: Lisfje

Jeg har nå lyst til å ta Maya i forsvar her jeg da....for dette syns jeg ble litt vel ensporet!

En mann trenger ikke være slik han blir fremstilt, selv om det er kjæresten som sier det er sånn eller sånn.
For alt vi vet er han et rasshøl ut av det usannsynlige! Har vært borti en sånn, og angrer sårt. Jeg sa aldri et skjevt ord om ham. Elsket ham og fortalte alle hvor flott han var og hvor flott vi hadde det sammen, selv om jeg daglig hadde et mareritt fra morgen til kveld!!!

Jeg har forstått det sånn av Narwi har vært en god venn av Maya lenge, jeg...ikke bare en hun nettopp har møtt. Men det er mulig jeg er på bærtur.

Uansett: Jeg ønsker Maya og guttene hennes alt godt, og om dette er det som er riktig for henne, så må hun da for svarte få lov til det uten å bli jekket ned på denne måten, når hun ikke engang har fått mulighet til å svare på spørsmålene deres og forsvare seg selv!

Tusen takk! Satt akkurat og prøvde å finne en måte å si nøyaktig det samme på.
Vi vet ikke her inne hva som har skjedd. Og, ja.. signaturen hans reagerer vel alle på. Men la nå de få en sjanse til å forklare seg før man halshogger dem...

ORIGINAL: Lisfje

Uansett om THors e ein drittsækk, så meine æ d bli heilt feil å hopp over te Narwi me eingang det bli slutt og lægg det ut sånn på nett... meine no æ!Det e'kke riktig overfor gutan det...
At hu vil vær sammen me Narwi e no heilt greit for min del..men når man har fått unga sammen og har ett liv sammen, så bør man gjør ting litt gradvis for ungan sin del...

OG at Narwi har lagt ut deinn signaturen dær hainn kaille sæ for "pappa" for tvillingan - DEINN syns æ rætt å slætt e stygg!

helt enig...
skjønne ingenting æ....

men helt ærlig, er det fakta eller er det kødd?
isåfall en veldig dårlig kødd....

Back
Topp