Hjelp!!!!

Latterfrosken

Forumet er livet
Nå er jeg i uke 23 i morgen. Har kjent mye liv og spark de siste 3-5 ukene... Men nå har jeg nesten ikke kjent noe de 2 siste dagene...
Er det noe galt? Skal til jordmor mandag, men orker ikke gå hele helgen bekymret.
Kan noen svare på hva dette kan være? Hadde det vært noe galt hadde jeg vel hatt smerter?
 
Drikk et stort glass med sukkersaft, og legg deg på senga og kjenn etter. Dette har hjulpet på meg. Men hvis det ikke hjelper, og du fortsatt bekymrer deg, ring føden. Du får helt sikkert komme å høre hjertelyden. Lykke til[:)]
 
Takk skal du ha. Har du og hatt det sånn? Det er jo ikke så normalt at noe skulle skje så sent i svangerskapet? Har jo kjent tydelige spark for bare et par dager siden... Til og med typen kjente det for første gang. Men det er jo ikke rart man tenker sånn, vil jo bare det beste med den lille...
 
Har ikke noe sukkersaft. Noe annet som hjelper? Sjokolade har jeg og prøvd å spise.
 
Brus med sukker, sukkervann. Noe sukkerholdig flytende fordi det virker raskere på blodsukkeret enn mat med sukker.
 
var hos jordmor i går....hun sa akuratt som "betty" sa, det kommer helt ann på hvordan fosteret ligger, så dette er helt normalt[:)]
kan gå et pr dager uten og kjenne noe, så babyen din har det nok helt fint der nede.[:)]
 
Ok det var bra... nå ble jeg litt roligere, får vel vente til mandag for å høre hjertelyden....
 
Jeg og har hatt dager uten å kjenne liv. Jeg går med tvillinger og har kjent liv siden uke 14, spark siden uke 18. På kontroll i uke 20 hadde jeg ikke kjent noe på 2 hele dager. Akkurat da jeg nevnte mine bekymringer til jordmor, satte de igang med noen skikkelige spark rett i blæra[:D] Hvis de ligger med beina i ryggen din, vil du ikke kjenne bevegelsene like godt. Så alt er nok helt i orden.

Heldig samboeren din er da, som har kjent spark. Mine kan ikke kjennes på utsiden ennå[&:] Samboer gleder seg veldig til de kommer.
 
Ja det var artig det, det er akkurat som om ungen gjemmer seg for pappaen sin hver gang han vil kjenne. Gleder meg til jeg kan begynne å se at magen rører seg....
 
Back
Topp