HJELP.

3 stars

Elsker forumet
Var hos frisøren på fredag å skulle klippe å lysfarge håret åsså ble det gult. Kjøpte en silver shampoo for å prøve å fjerne det gule. Men syns ikke det blir bedre, må bare ringe å klage i morgen. Men skal på jobb interjuv på tirsdag å tenk vist hun ikke har tid til å fikse det i morgen. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre med håret? Har bestandig brukt å bleika striper men tenkte at jeg heller skulle få det lysfarga siden det sliter mindre....[8|][&:][:@]. Nå er jeg skikkelig lei meg.

Ingen med noen tips og erfaringer?[8|]

opp med deg tråd[:)]

Du kan jo evt stripe det selv, med hettestriper, hvis frisøren ikke har tid. Bare kjøp en god kur til å ha i etterpå.

Det beste er selvfølgelig å la frisøren ta seg av det, men hvis det ikke er en mulighet..

ORIGINAL: lykkeligmamman

ooops.. hijab[:D]?

Ja det hadde passet meg perfekt akkurat nå[:D].

ORIGINAL: fairy

Du kan jo evt stripe det selv, med hettestriper, hvis frisøren ikke har tid. Bare kjøp en god kur til å ha i etterpå.

Det beste er selvfølgelig å la frisøren ta seg av det, men hvis det ikke er en mulighet..

Det tørr jeg bare ikke, redd for at da blir jeg sånn skikkelig platinablond å det vil jeg ikke[&:].

la lillashampooen virke i!Ikke bare vask og skyll.Jeg hadde den i i 20 min og gulskjæret gikk bort[:)]

Hmm den var litt vrien da...

men om du forklarer probleme og sier at du skal på jobbinterjuv, kanskje di kan klemme deg innimellom[:)]

ORIGINAL: GuttasMamma!

la lillashampooen virke i!Ikke bare vask og skyll.Jeg hadde den i i 20 min og gulskjæret gikk bort[:)]

Har brukt den silver saver nå 5 ganger men syns ikke det hjelper[&:].

Skal ringe i morgen tidlig, håper hun kan gjøre noe å at hun har tid. Men blir så irritert når frisøren står å sier at fargen ble helt perfekt åsså ble det gult, aaaaarg[:@].

Back
Topp