S *snuppa Elsker forumet 17 Feb 2009 #1 Når jeg går inn på min side står det formuet jeg hører til men jenta mi er ikke født i november 08 men i 07 kan noen hjelpe så det blir riktig.. skjønte jo ikke noe jeg kjente ingen på formuet 08 og det er jo ikke så rart. håper noen kan hjelpe..
Når jeg går inn på min side står det formuet jeg hører til men jenta mi er ikke født i november 08 men i 07 kan noen hjelpe så det blir riktig.. skjønte jo ikke noe jeg kjente ingen på formuet 08 og det er jo ikke så rart. håper noen kan hjelpe..
S *snuppa Elsker forumet 17 Feb 2009 #3 viker som 07 gjengen sliter... ikke ikke bra nydelig une du har foresten.
@dnim Forumet er livet 17 Feb 2009 #4 ORIGINAL: helle2 viker som 07 gjengen sliter... ikke ikke bra nydelig une du har foresten. Takk i like måte[:)]
ORIGINAL: helle2 viker som 07 gjengen sliter... ikke ikke bra nydelig une du har foresten. Takk i like måte[:)]
S *snuppa Elsker forumet 17 Feb 2009 #6 ORIGINAL: Trikken sånn var det her i går også... i dag er det riktig[:D] jeg er forsatt i feil gruppe jeg...
ORIGINAL: Trikken sånn var det her i går også... i dag er det riktig[:D] jeg er forsatt i feil gruppe jeg...