HJELP...

FrøkenUnicorn

Forelsket i forumet
Er det noen som har noen råd til venninnen min?

Hun har en liten en på 5 mdr som brukte smokk, la seg klokka 20 og sov hele natten frem til han fikk to tenner nede.
Nå våkner han hele tiden, vil ikke ha smokken. Men virker som om han egentlig vil ha den. Man kan gå inn til han når han våkner og vugge litt på senga så sovner han igjen. Men så  er det på'n igjen etter kort tid..

Er det noen som har noen råd om hva man kan gjøre? Noen som har opplevd det samme?

når lillemor får slike perioder smører vi med dentinox

ORIGINAL: ~Rosa~

Hm... jeg vet ikke... vi ga hun vår rett og slett en tannbørste å gnage på, og smørte sånn ting du får på apoteket i gommen.. sånn væske... husker ikke hva den heter... men hm.. kanskje noen andre vet...

dentinox[:)]

Smør med dentinox og prøv å ha en skikkelig bitering i nærheten!

Smokk er vertfall ikke løsningen ved tannkløe! i løped av natta kan h*n jo gnage løs tuten på smokken og kveles[8|]

Hun bruker dentinox, men problemet er vel mest at det virker som han virkelig vil ha smokken, men han tar den ikke lenger. Ikke etter at han fikk de to tennene... Har forresten prøvd alle typer forskjellige smokker.

ORIGINAL: IdaJ86

Smør med dentinox og prøv å ha en skikkelig bitering i nærheten!

Smokk er vertfall ikke løsningen ved tannkløe! i løped av natta kan h*n jo gnage løs tuten på smokken og kveles[8|]

Hmm.. når sa jeg at det var tannkløe? Jeg sa han vil ikke ta smokken ETTER han fikk to tenner. Han brukte smokken hele tiden FØR det.
Og når han våkner er det sånn sår gråt som han savner noe på en måte.

Back
Topp