Hjelp..

x1x83modell

Elsker forumet
Fikk plutselig så mensen smerter...er det andre som har dette? Har hatt det litt før også..men har hørt at det er et typisk tegn på slik man får før fødselen!?!!!!

har det samme selv titt og ofte, kan ofte komme sammen med kynnerene. Er som regel ikke farlig, men er du usikker så ring jordmora di å hør.

Får vente å se hvordan det går...hvis ikke det skjer noe i natt får jeg ringe i morgen hvis det fortsetter! Kjipt å være engstelig...men går det bra med deg da pusi?

jo takk, jeg overlever, sitter her med ganske vonde menssmerter og smerter ved lysken og livmor berget, men jeg står han a.
Skal ringe jordmora i mårra.

Hvordan går det med deg?

Har mensen smerter enda, men ikke i ryggen, men forran i eggstokkene liksom...får bare håpe at det går over, hvis ikke får jeg også ta en telefon...Håper du blir bedre!!![:)]

mine mens smerter går fra ryggen og fremover..

ikke noe gøy med smerter nei...

du får gjøre det!

God bedring du å

eg har vært plaga me mye mensensmærta sia uke 18, har vært på sykehuse før kontroll. fikk beskjed om å lægg meg ned når eg får det, å ligg dær tell det gjer seg. vess dæm kommer som tak må eg ring sykehuse før da kan det vær fødseln som starta.men så længe det e sånn murringe e det liksom "grett".. vess du e usekker så bære ring føden,det e dæffør dæm e dær! så kan du jo hør ka dæm sei.kansje du får kom på en sjækk, så slæpp du å vær urolig[;)] vess du går å bekjymmer deg klar du heller ikke å slapp av i kroppen.. det e beire å ring engang før mye en før lite[:)]

Back
Topp