HJELP???????

Latterfrosken

Forumet er livet
I dag har jeg hatt litt rar mage. Vondt i magen og litt løs. Men da jeg var på do i stad, så så det ut (så med speil) som det kom tyntflytende utflod av skjeden. Har noen av dere opplevd det? Fostervann er vel ikke gulaktig er det? Og jeg var på sjekk på tirsdag og da var alt lukket.
Men er det normalt med litt vannaktig litt gulaktig utflod som renner ut av skjeden når man presser litt?
Bekymret. Og håper kjapt på svar.
Klem

hei hei jannicke!! jeg har opplevd det samme flere ganger. økende utflod er jo normalt ved svangeskap, og tynt hvit utflod er helt normalt.

Puuuhhh... men har den liksom rent ut når du har vært på do og presset litt med magen?
For det er da den kom... Er bare så redd for fostervann... men hadde det vært det hadde det rent mye hele tiden. Og det var litt vått i buksa i sted, men det lukter ikke søtt. Og det gjør det av fostervann!
Kan ikke gå galt nå... nå har jeg begynt å få opp håpet! Og jeg er 21 uker i dag!

det kommer nesten bestandig litt rennende utflod etter jeg er ferdig og tisse, og hvertfall viss jeg presser på for å gjøre noe annet.[:D] nå vet ikke jeg hvordan fostervannet er.. men regner med det kommer større mengder viss det lekker fostervann..

Ja, for urinen renner jo også inn i skjeden, og da kommer den jo ut igjen sammen med litt utflod.
Off...mye man skal bekymre seg over i et svangerskap.
Men det MÅ bare gå bra denne gangen!!!!

ja, det er mange bekymringer, og skjønner deg da, etter alt du har vært igjennom, så blir det vel litt ekstra bekymringer. men viss det kommer mere og du blir usikker, må du jo ta kontakt med sykehuset. men som det høres ut for meg, er det tynnflytene utflod, det er det masse av her om dagen [:D]

Skjønner at du bekymrer deg. Ikke rrt etter alt du har vært igjennom. Men dette høres normalt ut da. For sikkerhets skyld, og for å slippe bekymringen kan du jo ta en tlf til jordmor eller legen din. Klem.

Back
Topp