HJELP!!

Nika

Forelsket i forumet
Kan symfysebenet knekke?  Det føles ihvertfall ut som om ungen er i ferd med å brekke det! Det gjør noe inni granskauen vondt der nede,  det svir og brenner, og jeg klarer nesten ikke gå! Finnes det noe som hjelper? Ligge opp ned så ungen ikke detter så langt ned i bekkenet, kanskje?[:)]

Sorry, kan ikke hjelpe deg der,
men håper du får det bedre etterhvert da!

Ikke sant!!
Det er verdt alle plagene våre til slutt!![:)][;)]
Nå kommer de siste julibebisene en etter en!!!

Du har termin i morgen, du?!  Kjennes det ut som om det er noe på gang, da?

Kan det være bekkenløsning du har? Har også hatt smerter i symfysebeinet og fikk beskjed om at jeg hadde fått bekkenløsning..... Men nå er det heldigvis ikke lenge igjen [;)]

Har hatt bekkenløsning en stund nå, så det kan jo hende at den "bare" har blitt værre. Men jordmor sa det var hodet til babyen som presset på symfysebenet. Uansett er det ikke godt når det står på! Men, men bare 7 dager til termin!

Jeg har hatt symfyseløsning gjennom hele svangerskapet, men de to siste ukene har hun jobbet fælt "nedi der", virker som om hun prøver å finne en god stilling [8|]. Når hun holder på som verst føles det som om noen stikker kniver inn i symfysebeinet, fyttirakkern så vondt det gjør!! [:'(]. Har blant annet holdt meg våken i hele natt med slike smerter.....slitsomt!
Men, det er nok helt normalt - og vi må nok bare holde ut til de kommer ut [;)] (Som jeg så positivt prøver å tenke, dette er med på å modne det så godt der nede, at ungen kommer ut på vips: en to tre [:D] )

Back
Topp