HJELP

mamseen

Elsker forumet
minsten min har begynt å bli så urolig på kvelden!!  når han har fått den maten han vil ha (ganske mye) og ny bleie og er klar for seng så klarer han nesten ikke ligge stille..... ligger å vrir seg hvis han sitter på fanget og koser, hen nekter å ligge i vippestolen, men han er jo så trøtt for han gnir seg i øynene....       er det noen som har noen tips eller har han bare blitt bortkjemt????

ingen???

Her har vi fast leggetid i hall 9 - 9 tiden. Og krabaten vår sovner SJELDEN med en gang, men vi tar han heller aldri opp igjen. Da går vi heller fram og tilbake og stapper i tutten. Som han ofte spytter ut med en gang vi har forlatt rommet... [8D] hvis han da tydeligvis ikke er trett nok, tar vi han opp i senga vår og duller litt med ham, men aldri ut av soverommet.

pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis

Her i hus gir vi Stine Louise grøt i 8 tiden så steller litt pupp og så i seng.
Ligger vel våken der 5-10 min griner litt av og til men sovner.
Så innen 9 vær kveld sover hu [:D]

Kanskje han er overtrøtt, prøvd å legge ham bittelitt tidligere? Og kanskje han er for mett? Kan være ubehagelig det også. Kanskje han bruker maten som en unnskyldning til å være lenger oppe, og stapper i seg og drar ut tiden.... [8D]

Tror og det at han kan vær overtrøtt.
Da blir de helt umulige å ha me å gjør [:'(]

sutringa begynner en times tid før leggetid, men da virker han ikke trøtt.....    og jeg har også det regelen på at natta er natta....    da holder vi oss på rommet.
men det som er så vondt er at han ikke klarer å ligge stille..   nesten som at han skulle hatt maur over hele kroppen!!!  jeg egger han mellom 8 og halv 9...
og når han har sovna så begynner han plutselig å hyle og grine... i søvne!!!!
kanskje han drømmer??

jeg har prøvd å legge han tidligere, men det skjer det samme....

Ja, han drømmer nok.... Det hender Vetle også våkner med et brøl, men sovner igjen..

Et dumt tips kanskje; skifte vaskemiddel???? Kanskje pysj'en eller sengetøyet klør???????

Enig med Grete71, kanskje han rett og slett klør?
Har ikke noe kjempetips på stånde fot her, lillemann sovner som oftest med en gang jeg legger han i senga...[:D]
Håper det ordner seg iallefall![:)]

Et dumt tips kanskje; skifte vaskemiddel???? Kanskje pysj'en eller sengetøyet klør???????

ja kan jo kanskje være det, men jeg har jo brukt det samme hele livet hans og da!!!
jeg vet ikke helt hva disse små oppfatter, men er det en sjanse for at han er litt redd for å sove??  fordi han drømmer??  for det virker som at han kjemper mot søvnen på kvelden.... hvis dere skjønner hva jeg mener??

ORIGINAL: Grete71

Ja, han drømmer nok.... Det hender Vetle også våkner med et brøl, men sovner igjen..

Ja det hadde jeg prøvd.
Jeg tåler ikke omo [:'(]

Julian kan også våkne med ett skrik, akkurat som han drømmer, men da sovner han med en gang igjen...

Kan jo kanskje være tenner som plager han litt også da?

okey!!!!
da får jeg kjøpe nytt i morgen og vaske bodyer og sengetøy......      håper det hjelper

ORIGINAL: buster

Julian kan også våkne med ett skrik, akkurat som han drømmer, men da sovner han med en gang igjen...

Kan jo kanskje være tenner som plager han litt også da?

det er det som er så vanskelig...  de får jo ikke sagt hva som er galt heller da!!!

tusen takk for hjelp!!!!

Back
Topp