hjelp....

jas

Forumet er livet
Har hatt en rimlig pyton dag i dag...-drit sliten, sløv og alt det der..-rett og slett i dårlig form...

Sovna litt i stad, og etter jeg våknet så har jeg vært litt rar...
Har hatt skikkelig mens-smerter..-de varer i ti minutter eller noe og blir borte et kvarter- halv time...
Blir helt fjern når disse takene kommer..
Bare lurer på hva det kan være..-det er jo ikke rier heller, for de varer for lenge til det..Og det er jo ennå 15 dager til termin....
Noen som kjenner seg igjen i dette??

ingen som vet noe????????

Sorry, kan ikke hjelpe deg, men vi har termin på samme dag så jeg i alle fall;) Har noen skikkelige tak noen ganger jeg og, men det er kynnere og de kommer nesten alltid når jeg skal reise meg opp eller ut av bilen[8|]

nå virker det som det har gitt seg..-lurer på om han kanskje driver å fester seg..[&:]
Han hadde jo ikke festet seg sist jeg var på kontroll...-finner vel ut av det på tirsdag..

Stilig at vi har termin på samme dag [:D] - begynner å bli endel av oss [:)]

Jo, jeg kjenner meg igjen... blir helt utslitt av å ha det sånn. Jeg hadde regelmessige rier i 5 timer onsdag morgen, kom med 15-20 min mellomrom og varte i 20-30 sek. Så stoppet det. Og siden har jeg hatt det som du beskriver, trøtt, slapp og sløv - rett og slett i dårlig form. Og vonde menssmerter. Har i tillegg hatt en eller annen form for omgangssyke, for har vært kvalm med diare i tillegg. Håper bare dette er et tegn på at ting skjer snart! Du får trøste deg med det, Jas! [:)]

jeg har vært småuggen og kvalm, og løs i magen i flere dager nå..
Men, regner egentlig med at det har med varmen å gjøre...
Hadde vært kult om det var starten på noe..-men så optimistisk tørr jeg ikke være [;)]
Du er jo nærmere termin enn meg, så med deg skjer det nok snart!!!!
Lykke til!!- og håper du får gullet ditt snart [:D]

Back
Topp