HJELP!

tojenter

Forumet er livet
Jeg var å prøvde en kjole som jeg skal leie i helgen (skal i bryllup til samboerens kusine) og i går passet den bra, men buksen jeg brukte i går var for stor og i dag passer den bare akkurat for jeg er OPPBLÅST i magen.[:@] Ser jo ut som jeg er 4-5 mnd gravid og ikke 10 uker... til og men samboeren kommenterte det i dag. kunne se at magen min har vokst sier han...
Så kommer spårsmålet... er det vanlig at man er oppblåst ene dagen og tilbake til normalen igjen dagen etter? Hvis ikke så passer ikke kjolen jeg har leid, og da har jeg ingen klær å gå med, for alt i garderoben min er for lite

Tji..tji[:D] Må nesten le litt her[:D] Jeg er også enkelte dager svært oppblåst, andre dager ikke - er mest om kveldene. En kveld så jeg også ut om om jeg var 4-5 mnd. på vei, og da sa sambo; du ser jo jaggu ut som du er klar til å føde   (første gangen for oss dette, så jeg så sikkert helt ikke slik ut da..[:D])

Men, håper du kommer deg inn i kjolen din!! Er så kjedelig når en ikke har klær å ha på seg, og spesielt i slike anledninger.

Håper du har rett at det går opp og ned... Men ikke at det er mest oppblåst om, kvelden for det er jo trossalt på kvelden jeg skal bruke den kjolen jeg har leid...

Ja, vi får håpe at du IKKE er mest oppblåst om kvelden[:D][;)]

Back
Topp