hjelp....

tm2306

Forelsket i forumet
jeg har vært dårlig i natt med magestyr osv..sikkert spist noe dumt, men plutselig den ene gangen i natt så blødde jeg... ble så redd.. men det var lissom bare to tørk...jeg må vel ta en ny test for å se om spiren er borte?? men den kan vel i feil utslag?

Litt usikker på om jeg kjønte helt hva du mente.

Men det kan jo ha vært noe hemoride blod også, ettersom du har hatt mageproblemer. Da paser det med et par tørk og ikke mer.

Håper spiren sitter da, lykke til snuppa.

Jeg svarte hvist litt dårlig, men du vil fortsatt få en positiv test selv om det har gått gærlig, hvor langt på veg er du nå da? Men jeg regner med at det ikke er noe farlig , krysser fingrene for deg jeg.

5 uker er jeg på vei, det blodet kom fra skjeden da, derfor jeg ikke tenkte hemorider..

Krysser fingrene for at det bare er lit spotting og at det ike kommer mere da,dette går nok bra tenker jeg.

ORIGINAL: twinanne

Krysser fingrene for at det bare er lit spotting og at det ike kommer mere da,dette går nok bra tenker jeg.

Sign denne.

Det har helt sikkert gått bra [:)]

håper det går bra og at det ikke kommer noe mere. ta det med ro og hvil deg masse snuppa.

Signerer twinanne her. Dette skal gå bra!

ORIGINAL: *Levende Lys*

håper det går bra og at det ikke kommer noe mere. ta det med ro og hvil deg masse snuppa.

tusen takk for alle de hyggelige meldingene, jeg skal ta det med ro, og satser på det går bra..

ORIGINAL: tm2306

tusen takk for alle de hyggelige meldingene, jeg skal ta det med ro, og satser på det går bra..

Jeg kommer snart inn på januarforumet nå, skal nok passe på deg snuppa. Men jeg trenegr noen dager til før jeg roter meg inn der tenker jeg.

ORIGINAL: *Levende Lys*

Back
Topp