hjelp!!!

LindaMamma'n

Forelsket i forumet
Hei[:)]

lurer på om det er noen her inne som vet noe om syste på eggstokkene..
Har en STOR syster på venstre eggstokk som gjør forferdelig vontd. Og jeg vet ingen ting om det.. så tenkte kansje noen som kunne forklare meg litt om det vist noen har hatt det..
skal på sykehuse neste uke og opperere den bort, men vet jo ingenting.. kan noen hjelpe meg?

kommer ann på størrelsen, er den/de liten la de som oftest prøve å sprekke selv, noe som er vondt å gå å vente på, ellers kan de gjøre et lite inngrep å sette hull på den/de. vet ikke om det er noe av det du skal da[:)]

lykke til

den var vist kjempe stor.. ja skal inn å fjerne den men har ikke fått noe mer informasjon enda..

ja.. men gruver meg veldi, har ikke fått noe informasjon om hvordan dem skal gjøre d eller noe[:(] så vert fint om jeg har vist litt

må sikkert møte fastende og du blir lagt i narkose under ingrepet, går nok så fint atte!

huff.. ja d gkør nok det.. men tror det blir mye bedre[:)] slipper da å gå med di smertene jeg har nå.

Hvis det er en vanncyste så stikker de hull på den, men hvis det er en annen cyste så blir det på en annen måte ja..

Back
Topp