hjelp!!!!

Prøver på nr 3

Glad i forumet
Sønnen min på 2 år har sluttet å sove på dagen for ca 1 mnd siden. Men nå har han begynt å bli trøtt i 12-13 tiden på dagen å er da SUR å ingenting er bra nok. Kan holde på i flere timer å bare rase. Så forrige helg sov han 2 timer på dagen å ble da umulig å legge på kvelden. I dag fikk han sove kun 15 min, men nå ligger han å raser å nekter å sove igjen! Slik blir det hver gang han får dupp. Bruker å legge seg kl 19.00 å sove til ca 08.00. Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Må vel bare prøve det. Litt dumt ettersom han å Natalie deler rom å hun må opp å til barnehagen kl 05.30. Gleder meg til de får hvert sitt rom.

Har du mulighet til å gi han en kort kort hvil og så gå ut og "trette" han ut før kvelden?? Aktive unger blir som regel sliten av å herje litt ute.. Pluss at frisk luft ofte har en fin virkning.. Men får hun sove når han holder på slik? Tenker på det om at å la han være oppe litt kanskje vil gi henne en roligere kveld? Eller?
Kan du ta han opp tidligere på morgenen, gi en minihvil på dagen?

i dag var vi oppe kl 07.00 å dro i barnehagen til natalie. var der en stund å dro hjem å rett ut. vært ute i hele dag så å si. nei hun gjør ikke det, så føler ikke at jeg bare kan la han ligge heller.

Back
Topp