borga001 Elsker forumet 11 Apr 2008 #1 Holder på å lage avstemning nå. Har lagt inn alle bildene, men jeg ser at det er bare 10 spørsmål. Hvordan lager jeg flere?
Holder på å lage avstemning nå. Har lagt inn alle bildene, men jeg ser at det er bare 10 spørsmål. Hvordan lager jeg flere?
borga001 Elsker forumet 11 Apr 2008 #3 ORIGINAL: Suzanne Du må trykke på "legg til spørsmål[:)] Hmm.... jeg finner ikke noen plass hvor det står " legg til spørsmål" [:D]
ORIGINAL: Suzanne Du må trykke på "legg til spørsmål[:)] Hmm.... jeg finner ikke noen plass hvor det står " legg til spørsmål" [:D]
borga001 Elsker forumet 11 Apr 2008 #4 Hvor finner jeg " legg til spørsmål" da? Ser ikke at det står noen plass jeg. [:)]
borga001 Elsker forumet 11 Apr 2008 #6 ORIGINAL: Suzanne u må poste inlegget også gå inn på det og endre, edit knappen vet du[8D] der kommer det opp "legg til flere spørsmål"[:)] Å ja! Tusen takk for hjelpen! Da skal jeg nok få det til! [:D][:D][:D]
ORIGINAL: Suzanne u må poste inlegget også gå inn på det og endre, edit knappen vet du[8D] der kommer det opp "legg til flere spørsmål"[:)] Å ja! Tusen takk for hjelpen! Da skal jeg nok få det til! [:D][:D][:D]