Hjelp!

Ctina

Elsker forumet
Jeg er 4 dager over IKM og skal teste idag tenkte jeg.. Er vel ikke så nøye med morgenurin når jeg er over IKM?[;)] Men jeg tissa nettopp klokka ett, før testene kom i posten.. Hvor mange timer burde jeg vente før jeg tar testen?[8|]

Er det ikke 4t da??
Du kan jo ta en i dag og en i morgen?

Er vel sjans for at det viser uten morgenurin når du er over IKM!?

Krysser fingrene for at du er gravid!!
Lykke til!!![:D][:D]

ORIGINAL: Venter på 3de spire

Er det ikke 4t da??
Du kan jo ta en i dag og en i morgen?

Er vel sjans for at det viser uten morgenurin når du er over IKM!?

Krysser fingrene for at du er gravid!!
Lykke til!!![:D][:D]

Jeg får vente 4 timer da[8D] Kommer til å bli sprø de 4 timene[:'(]

Du bør i hvert fall ikke drikke så mye før du tar testen, for å få urinen mest mulig konsentrert :)

Lykke til med testingen [:D]

Har også testet positivt uten morgenurin. kommer vel an på hvorlangt du eventuelt er kommet

www.billige-tester.no

ORIGINAL: Novembergull

Har også testet positivt uten morgenurin. kommer vel an på hvorlangt du eventuelt er kommet

Er evt 4+3

ORIGINAL: Smarties

Er evt 4+3

da tror jeg et er trygt å teste uten morgen urin.. men er sikkert forskjell fra dame til dame. Kommer helt an på hovr høyt nivå av hcg du har.. ikke lett å bli klok på alt dette her[&:]

ORIGINAL: Smarties

Er evt 4+3

da tror jeg et er trygt å teste uten morgen urin.. men er sikkert forskjell fra dame til dame. Kommer helt an på hovr høyt nivå av hcg du har.. ikke lett å bli klok på alt dette her[&:]

Nei.. Ikke lett det her[8|]

Back
Topp