Hjelp...

x1xangelica

Elsker forumet
Hva er galt med termin i april klubben?
Jo ungene vil jo ikke ut [:@]
Har vært og tittet på mai klubben og der popper det ut unger som bare det.. Skjønner ingen ting jeg [8|]
Jaja, er det noen som føler at det er noe på gang snart?
Her er det i hvertfall ikke noe håp har jeg skjønt, tror jeg har prøvd alle rådene som går ann å prøve.. Men tar fortsatt imot tips for å få fødselen igang [:D]

Får lettere panikk jeg nå.. Skal levere hovedfagsoppgave den 5 mai og hadde håpet hu var ute til da.. Nå er jeg livredd for at noe skal skje den dagen, slik at jeg ikke får levert.. Da blir jeg gal..

Tuuuuuuuusen takk..
Uff, hadde jo trodd denne ungen hadde lyst til ut litt før i og med at hu er en del over gjennomsnittet, men neida...

Nope.
Har gitt opp jeg nå..

Ikke noe tegn til at ting skal skje her heller, om det er noen trøst. Han driver bare å tar "headspinn" på blæra mi om kveldene når jeg skal legge meg til å sove, og det er ikke akkurat behagelig må jeg si![:'(] Selv sitter jeg og skriver på noe skolegreier som må inn i løpet av uka, så egentlig så passer det jo bra at han venter, men allikevel så har jeg så innmari lyst til at han skal komme ut NÅ.. Det skjer når han blir lei av at det er så trangt, tenker jeg. Håper ikke det kræsjer for deg da, med skolen. Lykke til![;)]

Uff ja.... ble litt lettere oppgitt når jeg så at mai-mammaene har begynt å få sine nurk. Skulle ønske min lille skatt ville ut snart, skal i konfirmasjon 6. Mai hadde vært greit å blitt litt vant til tilværelsen før den. Og håpet jo at mens termin den 13. April var riktig, og det mente til og med jordmor også. Men men.

bare venter å venter jeg å blir snart sprø...
skal i barnedåp til babyen til søstern 1 mai det er to dager etter termin å det frister mer å dra med et nyfødt barn enn å dra med kjempe kul for nå er jeg sliten å lei kynnere hovne bein osv... vi får krysse alt unntatt beina å satse på action snart...

De kommer snart.. en råd fra meg, som dreiv å klaget mye at bebisen ikke ville komme, nyt de siste dagene, sov sååå lenge dere kan, dere må klare dere m max 3 timers søvn i strekk når bebisen kommer... [:)]

Dumme mai-mammaer som snik i køen!!![:D]
Nei, her skjer ingenting, gitt; og nu kan æ ærlig innrømme det: æ e LEI!!!! Ja, nu  e æ LEI!!!! Vil møte babyen min og se kem det e!!!
OG SÅ VIL Æ HA SEX IGJEN!!!!!!!!! Har ikkje fått mæ no' på en måned!!! Vi prøvde litt nettopp, men det gikk ikkje... Musa vil ikkje slepp nåkka inn...[;)] Og det e jo kanskje på en måte et godt tegn??? [:D][:D] Ingenting slepp inn, så kanskje det kommer en liten ut snart?

Ja, hørtes deilig ut med søvn.. Desverre får jeg ikke sove pga av smerter.. Lengste jeg har sovet i strek de 3 snart 4 siste ukene er 3 timer.. Tror jeg holder på å ble gal jeg...

Back
Topp