Hjelp!!

Katti_mh

Glad i forumet
Har de små mareritt?? Lillegutt bruker å legge seg i 19.30 hver kveld, og sovner som oftest etter litt mat etterfulgt av en god rap. Det er SVÆRT sjeldent at han våkner, men noen ganger må vi inn å dytte inn tutten igjen! Men i kveld har det vært helt forferdelig. Han våkner med skikkelig hyl!! Sambo klarte ikke å roe han ned, så jeg løp hjem fra et lite besøk borte hos mamma. Da jeg kom hjem var han HELT krakilsk!
Etter litt pupp roet han seg og sovna igjen. Så gikk det 10 min, og så var det på'n igjen!
Nå har jeg vært inne for 7.gang... og nå sover han igjen. (enn så lenge)
Virker ikke som han har vondt i magen eller noe sånn. Han virker rett og slett redd!
Dere vet hvordan det er.. man hører godt forskjell på gråten! Noen som har opplevd det samme?
Sorry det ble litt langt dette her... [8D]

Det er rett og slett jævlig når det skjer... Er liksom ikke så mye jeg får sagt eller gjort![&:]
Ikke akkurat som han skjønner at det ikke er noe monster i skapet eller under senga[8D]

ORIGINAL: Teddy81

Har det skjedd noe "skummelt" på dagen i dag? Er jo det de små drømmer om... Det som har skjedd... De bearbeider inntrykk og opplevelser når de sover! [:)] Er vel ikke så mye å gjøre annet enn å trøste og få dem til å føle seg trygge! [:)]

Hehe!! Ja, vi har vært i juleselskap hos farmora mi *skummelt*
Tipper han har mareritt om onkelen min som løfta han i lufta og sa "wooææææ" (med mørk stemme)... eller den MAX irriterende halv-fetteren min på 12 som kan irritere på seg en gråstein!!
Han kommer jeg til å ha mareritt om i natt![:'(]

Jada, jeg gjorde det[:)]
Tipper nok det ble litt mye med 16 stk inni en og samme stue.
Ikke akkurat rolig der. Stakkars...mange nye inntrykk og fordøye på én gang!
Får håpe at det "bare" er det, og at han sover søtt nå!!

[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]<--- sånn gjør jeg til sene middager[8D][8D]
Han sover ennå... så nå tror jeg han har tatt kvelden!!

Back
Topp