HJELP

Ho Mor

Forumet er livet
Sitter å snakker på SMS med svigermor. Hun spurte meg rett ut hvor langt jeg var på vei. For hun hadde nemlig sett det på meg i går. På ansiktet mitt. Var akkurat som da jeg gikk gravid med første mann. Jeg har jo rodd meg bra utav dette, men hun skriver bare at vi får vente å se[:o] Og jeg som ikke tenkte si noe før vi kom hjem fra syden[:'(]

hehehe,oi sann,ja disse svigermødrene er ikke alltid like lette[8D]
jeg tror jeg hadde sagt d..men bedt henne ikke si d til noen andre...men skjønner du vil holde på d en stund til!!
hvor langt på vei er du nå forresten?
håper du finner ut av den beste løsningen for deg[;)]
stor juleklem!!![:)]

ORIGINAL: smyga

jeg tror jeg hadde sagt d..men bedt henne ikke si d til noen andre...men skjønner du vil holde på d en stund til!!

Er bare 7+2, så er jo ikke akkurat slik at jeg setter hela i taket enda. Og svigermor er ikke den flinkeste til å holde på hemmeligheter heller. Så sier jeg det til henne så er det ganske mange i familien som vet det. Hun rett og slett klarer ikke holde på slikt[8|][:@]

ORIGINAL: Ho Mor

ORIGINAL: smyga

Er bare 7+2, så er jo ikke akkurat slik at jeg setter hela i taket enda. Og svigermor er ikke den flinkeste til å holde på hemmeligheter heller. Så sier jeg det til henne så er det ganske mange i familien som vet det. Hun rett og slett klarer ikke holde på slikt[8|][:@]

nei,det er jo kjip.
men du kan vel si at du ikke er d???det er jo ikke noe sånn løgn..og hun kan vel ikke bli sur for d??enn om hun gjør d,så er det jo din rett til å holde det skjult til du/dere er klare til å fortelle d.om du ikke vil noen andre ska vite d..så hadde jeg nok sagt at jeg ikke var d..og kanskje heller sagt at jeg hadde lagt litt på meg eller noe sånn...som kan forklare forandringen i fjeset[;)]eller at hun må ha sett syner[;)]eller noe i den duren.
men om hun ikke kan holde tett..så ville jeg nok ikke sagt d..
ble rotete dette,men du skjønner hva jeg mener[;)]?
klem!!

Ja, er vel det jeg har valgt å gjøre. Tror ikke det var det at jeg hadde lagt på meg. For det har jeg jo ikke. Tror det var mer at jeg var litt bleik og matt i blikket. Hun påpekte det tidlig sist også.. hehe

Ja, er vel det jeg har valgt å gjøre. Tror ikke det var det at jeg hadde lagt på meg. For det har jeg jo ikke. Tror det var mer at jeg var litt bleik og matt i blikket. Hun påpekte det tidlig sist også.. hehe

hehe,jaja,du var litt lost in space[8D]hehehe,håper du får rodd deg i land[:D]
og dette går nok så toppers altså[:D]weeeeeee[:D][:)]

Nei jeg holder henne litt på pinebenken[:)] Men vi reiser jo sammen til syden 12 januar. Blir garantert avslørt. Magen er ganske oppblåstm og det sies jo at med to tette kommer magen med nr to ganske tidlig. Så tenker jeg ikke klarer holde det hemmelig så lenge. Kroppen vil nok avsløre meg mer og mer[8D]

Nei jeg holder henne litt på pinebenken[:)] Men vi reiser jo sammen til syden 12 januar. Blir garantert avslørt. Magen er ganske oppblåstm og det sies jo at med to tette kommer magen med nr to ganske tidlig. Så tenker jeg ikke klarer holde det hemmelig så lenge. Kroppen vil nok avsløre meg mer og mer[8D]

du har fått mensen og blir alltid oppblåst av den[8D]den er jo litt god[;)]men sant som du sier[;)]magen kommer nok fortere ja[;)]

Back
Topp