hjelp...

Perlemor til to

Elsker forumet
har fryktelig lyst til å kjøpe sånn tang til å stanse ut bokstaver og figurer med. men lurer liksom på hvilken jeg skal velge da... cuttlebug eller quickutztang... hva kommer jeg til å få mest glede ut av? hva anbefaler dere??

Anbefaler silhouette i steden for jeg[;)] Koster litt mer, men det tjener du inn igjen med en gang hvis du skal ha mer enn ett alfabet til tang/cuttlebug. Med silhouette får du tilgang til uendelige mengder alfabet gratis, og skulle du ønske figurene til tanga, så kan de kjøpes online til silhouetten og. Angrer ikke ett sekund på at jeg kjøpte min[:D]

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Anbefaler silhouette i steden for jeg[;)] Koster litt mer, men det tjener du inn igjen med en gang hvis du skal ha mer enn ett alfabet til tang/cuttlebug. Med silhouette får du tilgang til uendelige mengder alfabet gratis, og skulle du ønske figurene til tanga, så kan de kjøpes online til silhouetten og. Angrer ikke ett sekund på at jeg kjøpte min[:D]

Sign! Får silhouetten for ca 2400kr nå[:D] Ett alfa til tang koster vel over 1000kr pr stykk, + alle diesene du må kjøpe.

Back
Topp