hjelp

Alicia85

Elsker forumet
hei hei..æ har ikke vært hær inne på forume så mye,men e jo utroli mye kjekk informasjon da..har prøvd å få sånn kalender,men vet ikke om d funke[8|]får jo t lite[;)] har termin 15 juni å vente ei lita jenta[:D]
Er d forrestn noen som har noen gode tips ka man kan spørre jordmor om??har time på onsdag å har ingen spm.føler mæ litt teit..

Hei, det er bare å skrive til oss her inne, vi blir så glade for hvert synspunkt og tips og råd og andre utbrettninger du skulle ha å del med oss!

Skal jo være bra med informasjon om slike kalender-greier et sted, men jeg må si at husken min er dårlig. Kan bare si at du får gjøre et forsøk ved å klikke på en av de tickerne du liker og følg veiledninga inne på tickerens hjemmeside.

Spørre jordmor om ja.. Hadde det samme problemet ved førset timen selv, men andre gangen dro jeg sambo med og da var vi to som spurte om hverandre for da var det lettere å komme på ting. Men det er vel sikkert noe du lurer på vedr kroppen din, fødselen og sykehusene? Notèr det ned så snart du kommer på noe og ta med lista [;)]

ORIGINAL: Alicia85

hei hei..æ har ikke vært hær inne på forume så mye,men e jo utroli mye kjekk informasjon da..har prøvd å få sånn kalender,men vet ikke om d funke[8|]får jo t lite[;)] har termin 15 juni å vente ei lita jenta[:D]
Er d forrestn noen som har noen gode tips ka man kan spørre jordmor om??har time på onsdag å har ingen spm.føler mæ litt teit..

Jeg ser vi har termin på sammen dagen (for min del etter egne beregninger altså - ikke etter ul)... Kult!!!

Ser ellers at du har fått til det med tickeren, så det hopper jeg galant over... Når det gjelder visitten hos jordmor, så styrer sikkert hun konsultasjonen. Jeg var på min første kontroll hos henne i forrige uke, og fikk en haug med brosjyrer om amming og alt mulig. Hun hadde dessuten en liten plastmodell av en baby inne i livmoren, som jeg ble helt fascinert av. Den skulle visst være 7 måneder gammel (tro størrelse), men jeg syntes nå at den var bitte liten, jeg da... Du kommer nok på dine egne spørsmål når du er der, ellers er det jo ikke noen spørrekonkurranse heller. Bare vær deg selv [;)] 

takk for svar[;)]
15 juni er en fin termindato da,men føler at ho blir å komme før[:D] dessutn e d samme dag som pappan min sin bursdag.
syns tia flyr avgårde,men smtidi ikke..æ begynne å bli rimeli lei detta svangerskape,men d e kun for at æ plages så utrol me bekkenløsninga[:'(]e nokka drit[:@]

ORIGINAL: BabyMama

Jeg ser vi har termin på sammen dagen (for min del etter egne beregninger altså - ikke etter ul)... Kult!!!

Ser ellers at du har fått til det med tickeren, så det hopper jeg galant over... Når det gjelder visitten hos jordmor, så styrer sikkert hun konsultasjonen. Jeg var på min første kontroll hos henne i forrige uke, og fikk en haug med brosjyrer om amming og alt mulig. Hun hadde dessuten en liten plastmodell av en baby inne i livmoren, som jeg ble helt fascinert av. Den skulle visst være 7 måneder gammel (tro størrelse), men jeg syntes nå at den var bitte liten, jeg da... Du kommer nok på dine egne spørsmål når du er der, ellers er det jo ikke noen spørrekonkurranse heller. Bare vær deg selv [;)] 

skal brainstorme hjernen min[;)]
har du forrestn vært på sånn svangerskapskurs??

spørr om ALT som dukker opp i hodet ditt.....alt fra fødsel til sex under svangerskapet.
Ingen spm er for dumme........
Første timen min hos jordmor var det mest hun som informerte og spurte meg om ting.
Skal love deg at etterhvert så vil spm dukkke opp.....
MASSE LYKKE TIL

Back
Topp