Hjelp?

Jomfruen91

Andre møte med forumet
Hei,
Jeg sliter sikkelig. Jeg hadde en stygg SA for 2-3 år siden og var egentlig ferdig med barn men er idag 4+2 ❤️ Jeg har en del mensenmurringer/smerter i underliv og er livredd for hva det kan være. Har hadd det i to dager nå, som kommer å går. Lurer på om det er flere som sliter med dette og hvor sterke smertene var? Kan det være tegn på at det er graviditet utenfor livmoren?
Er så redd før å miste den lille spiren
Før dere sier ta kontakt med jordmor å lege å få time så er det ikke så lett, bor på en plass hvor vi ikke har jordmor og som må komme tilreisende 1 gang i mnd å legen ikke har ledig tid før om 2 uker fram i tid ‍♀️

Tusen takk for alle svar ❤️

Jeg hadde veldig mye murringer og smerter de første ukene og er 38+4 i dag. Man kan så klart aldri være helt sikker så tidlig, men det trenger absolutt ikke bety SA eller graviditet utenfor livmoren, i hvert fall. :) Får du veldig sterke smerter (spesielt om de er på én side) som ikke går over av seg selv eller ved å f.eks. gå på do bør du kontakte lege, men det skjer utrolig mye som skjer med livmora i begynnelsen som kan gjøre at man får vondt uten at det er noen fare.

Ellers husker jeg at blant annet denne artikkelen beroliget meg en del i begynnelsen av svangerskapet: https://www.babyverden.no/blogg/jordmorbloggen/stikninger-i-magen-hva-kan-det-vare/

Jeg hadde veldig mye murringer og smerter de første ukene og er 38+4 i dag. Man kan så klart aldri være helt sikker så tidlig, men det trenger absolutt ikke bety SA eller graviditet utenfor livmoren, i hvert fall. :) Får du veldig sterke smerter (spesielt om de er på én side) som ikke går over av seg selv eller ved å f.eks. gå på do bør du kontakte lege, men det skjer utrolig mye som skjer med livmora i begynnelsen som kan gjøre at man får vondt uten at det er noen fare.

Ellers husker jeg at blant annet denne artikkelen beroliget meg en del i begynnelsen av svangerskapet: https://www.babyverden.no/blogg/jordmorbloggen/stikninger-i-magen-hva-kan-det-vare/
Tusen takk for svar ❤️ Kjenner jeg pustet lettet ut ❤️

Jwg hadde en stygg SA i kovember og var kjemperedd for å.bli gravid igjen.
Jeg har hatt masse smerter,.mensmurringer, strålinger i hele svangerskapet,.er nå 21 uker på vei med tvillinger.

Masse lykke til!

Hadde masse menssmerter de første ukene av graviditeten. Veldig vanlig med mens-lignende smerter.

Back
Topp