Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker også babyklister og kommer til å bruke det frem til 12+0, evt trappe ned og slutte helt i uke 13.Jeg er nygravid og ble gravid nå mens jeg har gått på wild yam og babyklister. men, nå som jeg er gravid, hvor lenge skal jeg fortsette å gå på det?
håper noen her inne som vet =)
Jeg bruker også babyklister og kommer til å bruke det frem til 12+0, evt trappe ned og slutte helt i uke 13.
Kopiert fra helsehelse.dk:
«Som abort forebyggende middel indtages Fructus femina comp 10 dråber 3 x dagligt i lidt vand før maden. Man starter med indtagelsen så snart graviditet er konstateret og fortsætter så langt i graviditeten som kvinden føler sig tryg ved. Hvis en kvinde tidligere har aborteret sent i graviditeten, kan midlet indtages så længe kvinden ønsker, dog minimum til og med 1. trimester.»
Wild yam kan du trappe ned bare i løpet av en uke eller to etter positiv test. Har ikke brukt det når jeg ble gravid nå. Men søkt en del på nettet og snakket med andre her inne på BV.
Wild yam kan du trappe ned bare i løpet av en uke eller to etter positiv test. Har ikke brukt det når jeg ble gravid nå. Men søkt en del på nettet og snakket med andre her inne på BV.