Hjelp!!!

Som jeg skrev et annet sted så skjedde det samme med meg i dag. Men jeg prøver å tenke på at det er helt ufarlig. Mange her har jo opplevd det samme og det har gått helt fint [emoji173]️

Hvordan gikk det med deg?? Håper det gikk bra[emoji173]️
Takk <3 jeg tror alt er som det skal. Har eksamen på fredag, så derfor jeg ikke har skrevet noe. Fikk se mini på UL og så ut som alt var fint. Hjerte slo som det skal, og h*n beveget seg når legen dyttet borti med ul-apparatet. Tror kanskje h*n sov :) så tror alt er fint. Hatt litt vondt i dag, litt mensenliknende smerter, men det kan være pga gyn undersøkelsen hun også utførte. :) så har trua <3

Da har jeg vært hos legen og fått høre hjertet banke som det skal [emoji173]️ Det er vist mange grunner til at man kan oppleve dette og det er som oftest helt uskyldig var det jeg fikk beskjed om. Men jeg skulle følge med videre, og om det tok seg opp og det kom friskt blod, skulle jeg ta kontakt umiddelbart og få en grundig sjekk og 100% sykemelding. Og jeg som tenkte jeg skulle begynne å jobbe 100% til uka, revurderer det nå.

Tusen takk for alle kryssede fingre og gode tanker sendt vår vei[emoji173]️
Så godt å høre [emoji171] [emoji171] [emoji171]

Takk <3 jeg tror alt er som det skal. Har eksamen på fredag, så derfor jeg ikke har skrevet noe. Fikk se mini på UL og så ut som alt var fint. Hjerte slo som det skal, og h*n beveget seg når legen dyttet borti med ul-apparatet. Tror kanskje h*n sov :) så tror alt er fint. Hatt litt vondt i dag, litt mensenliknende smerter, men det kan være pga gyn undersøkelsen hun også utførte. :) så har trua <3

Så bra [emoji4][emoji254]

Godt å høre❤️! Da er i hvert fall alt som det skal nå :) Masse lykke til med eksamen til fredag :)

Back
Topp