hjelp!!!!

litlå

Gift med forumet
igår begynte jeg å klø, på armer og bein og i fjeset... klør fortsatt... og så hovner jeg litt der jeg klør... hva kan dette være?? allergi?? er det noen krem jeg kan smøre på? eller ta allergitablett? blir sprø av dette.... og forstår ikke hva det kan komme av... noen som har noen formening om hva dette kan være?? [&:][:(]

Aner ikke hva det er, men det kan være det samme som jeg har... Tror det er litt hormoner som spiller meg ett lite puss...   Bruker litt Aurax, og noen ganger litt Hvitvask. Funker til en viss grad!

kjøpes på apotek? [:)]

Ja, det får du på apoteket. Du kan jo også vise de utslettet på apoteket, og høre hva de sier?! Lykke til, og god bedring!!  

fikk eurax eller noe sånnt... håper det hjelper[:)]

Hehe, ja det var det jeg mente, var bare en trykkleif fra meg i stad, hehe. Får håpe det hjelper da  

apotekdama mente det kunne se ut som vannkopper... [&:] er ikke det skummelt å få i voksen alder? har ikke hatt det jeg...[&:][&:]

ORIGINAL: litlå

apotekdama mente det kunne se ut som vannkopper... [&:] er ikke det skummelt å få i voksen alder? har ikke hatt det jeg...[&:][&:]

Det har vi her nå, heheDet kan vel være skummelt i den forstand at man kan bli sykere enn som barn... (er ikke sikker)

Back
Topp