Hjelp!

Helenemor

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Er litt rådvill her nå,vet ikke om noen kan svare.. Lille min er 4 uker og 1 dag idag. Han gråter mye,gulper en del/har sure oppstøt/brekker seg,og virker som han sliter mye med luft i magen da han kaver/presser mye,særlig i søvne. Spiser og legger på seg godt, og har mye avføring og våte bleier. Noen som har erfaring med dette? Hva kan jeg gjøre?:(

Ammer du? Isåfall kan det være for mye formelk. Har samme problem med lille. Måtte google litt og fant ut at det kan være for mye formelk. Prøver det ut iallfall.
Ja,jeg ammer, og jeg har altfor mye melk.. kan høre spruten står inn i munnen på han,og han svelger masse luft og setter melk i halsen :( Hva gjør du med det?

Ja,jeg ammer, og jeg har altfor mye melk.. kan høre spruten står inn i munnen på han,og han svelger masse luft og setter melk i halsen :( Hva gjør du med det?

Lurer på om jeg skal prøve med intervalltømming som det står på ammehjelpen.no, har samme problemet.

Lillemor her er mye på samme måte, veldig slitsomt:( Men her kan ikke problemet være for mye melk, jeg har måttet gi tillegg i flere uker fordi jeg har lite melk.

Eller kanskje jeg gir for mye tillegg? Hun hadde gått opp 260 g på en uke sist jeg veide, og fikk beskjed om å være litt mere gjerrig på tillegget. Men hun skriker så fælt innimellom og da er jeg redd hun er sulten og gir gjerne litt nan da. Men i det siste har hun slitt med å drikke fra flaska også, hun kaver og styrer og blir frustrert av den:sorry:

Back
Topp