Hjelp !!

linnh85

Glad i forumet
Noen her med gutter som har hatt eller har for trang forhud ???? Jeg trenger seriøst noen jeg kan få noen råd/tips fra :O

Hvilket tips trenger du. Leste mye om det da jeg trodde min hadde det men han gikk det seg til med tid. Vi vasket mye med saltvann under forhuden en periode pga infeksjon (dvs vi kunne jo ikke dra den bak så vi fylte den opp litt som en balong)

Hvilket tips trenger du. Leste mye om det da jeg trodde min hadde det men han gikk det seg til med tid. Vi vasket mye med saltvann under forhuden en periode pga infeksjon (dvs vi kunne jo ikke dra den bak så vi fylte den opp litt som en balong)
Hvordan ble han bedre ?? Jeg var inne på sykehuset i dag med min gutt på 6 år .. Der vi skulle få info ang operasjon .. Trodde både jeg og min sønn .. Men Neida .. Legen tok tak i penis og TVANG forhuden tilbake over peniahodet :O Ikke fikk vi forvarsel og ikke fikk han noe smertestillende :( Tåran rant og sønnen min vrei seg i smerter :( Nå når vi kommer hjem, synes jeg IKKE det ser noe bedre ut, og ikke tørr jeg å røre han så mye da han har så vondt .. Han har smerter når han tisser og han har smerter når han har klær :( Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå :/

Huff, det hørtes ikke OK ut. Stakkars gutt og tulling av en lege! Nei vi vasket ofte også bare kom ting seg så den var nok bare litt trang når han var helt liten. Ville ha prøvd å smurt på noe som vil hjelpe forhuden tilbake igjen om den enda er bak. Vet endel brukte slik simplex øyesalve, eller vaselin. Sikkert blitt sår av den behandlingen han har fått og da vil ting svi og disse salvene kan beskytte litt slik at urinen ikke irriterer slik. Håper han får bedre hjelp neste gang dere er oppe og da kan su godt fortelle hvordan det opplevdes denne gangen!

Huff, det hørtes ikke OK ut. Stakkars gutt og tulling av en lege! Nei vi vasket ofte også bare kom ting seg så den var nok bare litt trang når han var helt liten. Ville ha prøvd å smurt på noe som vil hjelpe forhuden tilbake igjen om den enda er bak. Vet endel brukte slik simplex øyesalve, eller vaselin. Sikkert blitt sår av den behandlingen han har fått og da vil ting svi og disse salvene kan beskytte litt slik at urinen ikke irriterer slik. Håper han får bedre hjelp neste gang dere er oppe og da kan su godt fortelle hvordan det opplevdes denne gangen!
Har brukt salve og saltvann så lenge nå, og trodde operasjonen endelig skulle være et faktum .. Men Neida .. Her sitter jeg med en unge som har så vondt at han er redd for å tisse og klarer ikke ha på seg klær :(

I alle dager!! Jeg hadde klikka! Det er på grensa til overgrep! Der hadde jeg sendt inn klage altså. Trodde hele poenget med å sjekke sånne ting var at det ikke skal være nødvendig å tvinge forhuden tilbake?? Han er 6 år? Det skulle vel gått seg til nå om det var håp? Kjenner jeg blir skikkelig sinna som gutte mamma og på dine og din sønns vegne! Jeg hadde virkelig prøvd å få en annen lege til å se på det! Å ring legevakta å spør om råd!
Har han prøvd å bade i vann med litt olje oppi. Bare for å mykne den såre huden litt? Er forhuden enda trukne tilbake eller dekker den penishodet igjen?

Har brukt salve og saltvann så lenge nå, og trodde operasjonen endelig skulle være et faktum .. Men Neida .. Her sitter jeg med en unge som har så vondt at han er redd for å tisse og klarer ikke ha på seg klær :(

Stakkars gutt

Vet det finnes en krem som skal hjelpe på at huden blir mere elastisk.. kan fåes på resept.. vet ikke hva den heter desverre.. vet bare om en voksen person som fikk det, smurte hver dag over lengre tid og så kunne forhuden trekkes helt tilbake til slutt :) hør med evt en annen lege, for det du beskriver høres brutalt ut :s

Back
Topp