Hjelp!

Jeg har også hatt endel småblødninger denne uken, men ingen smerter/klumper. Har bestilt time til privat UL og fikk time allerede på mandag. Orker ikke gå å lure, har behov for å se at det er liv :) Satser på at det bare er naturlige blødninger, virker jo som det er mange som blør uten at det er noe. Men man blir ganske stressa og paranoid ♡ Ønsker deg lykke til :)

Har blødd friskt blod hele helga. Har ingen smerter enda, venter noen dager før jeg ringer lege igjen..:confused:

Har blødd friskt blod hele helga. Har ingen smerter enda, venter noen dager før jeg ringer lege igjen..:confused:
Håper det ikke er noe mer enn litt friskt blod! Det er ganske vanlig det også, jeg blødde flere ganger med første uten at det var noe mer enn et sår ved mormunnen (som verken var vondt eller farlig). Krysser fingrene for deg!

Da må jeg dessverre forlate dere.. tok en cb digital i dag og fikk bekreftet mistanken min..:( Lykke til videre alle sammen!:)

Så trist. Lykke til videre ❤

Så trist :( Sender deg en klem og ønsker deg masse lykke til videre ❤️

jeg mistet i uke 8, blødde lite i 6 dager,så kom det :( hadde ingen smerter. jeg ville ringt og bedt om en blodprøve for å sjekke hcg nivået, ikke kjekt å gå rundt å være bekymret. lykke til, og håper alt går bra :)

Back
Topp