Var på do i sta og oppdaget at jeg blør! Det var friskt blod, ikke veldig mye. Det har sluttet å blø foreløpig. Hva Gjør jeg nå? Skal jeg ringe lege nå? Jeg er (forhåpentligvis) i uke 5 straks...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aner ikke! Men håper det går bra og at det ikke er noe galt!!! KLEM..
Jeg har blødd i litt over en uke nå. Det er ikke mye, men sånn at jeg føler jeg må bruke innlegg hele tiden. Var hos legen i stad, og hun sa det er mange som blør litt i løpet av svangerskapet, særlig i starten. Hun sa også at hvis det hadde vært abort så hadde jeg mest sannsynlig blødd mye mer og hatt masse smerter nederst i magen. Men de tok en blodprøve for å måle hcg-nivået. Også skal jeg tilbake på mandag for å måle igjen for å se om det stiger eller synker. Jeg syns at hvis det begynner igjen og du tenker mye på hva det kan være, så skader det ikke og dra til legen og sjekke hcg-nivået bare for å roe seg ned litt. Krysser fingrene for at det ikke er noe farlig, hverken for meg eller deg
Jeg blødde mye i starten, og fikk ikke noe hjelp jeg heller. Hvor langt er du på vei? Jeg var inne til tidlig ul ganske tidlig for å se om vi kunne se hjertet banke. Det måtte bli privat-ul, og 1000 kr, men veldig verdt det da jeg hadde hatt flere blødninger og ikke klarte roe meg med at det er vanlig. Håper det går bra! ❤