Hjelp!

Er det sant? *kan ikke tro det* På pakken står det at den ikke er positiv før strekene er like sterke. Tør ikke tro at jeg er gravid..

Det er bare eggløsningstester som ikke er positive før strekene er like sterke. Det der er en positiv graviditetstest, og du er gravid. Gratulerer. :)

Herregud... Jeg har ikke ord akkurat nå. Jeg har ventet på dette i 1,5 år.. Nei.. Har ikke ord. Jeg har egentlig vanskelig for å tro at det er sant.. Men hvis dere sier det så.. Emmm, tusen takk alle sammen <3 Bør jeg ta flere tester for å være sikker? Anbefaler dere en sånn test som indikerer uker man er på vei? :)

Gratulerer :D Hvis du vet sånn ca når du hadde eggløsning og ble gravid, trenger du vel ikke ta en sånn som viser hvor mange uker. Men er du usikker hadde jeg gjort det. Ville ringt og bestilt en time hos legen også :)

Den er knall positiv! :cool: brukte samme testen men streken min var nesten usynlig første gangen.
Jeg brukte ukeindikator på test for å få det svart på hvitt :-)

Gratulerer så mye:) tok selv en slik i februar som så slik ut(samme test) da jeg tok dagen etter var den sterkere. Tok så en cb som viste 5-6.

Hipp hurra:D Da var det din tur;);)

Veldig positiv den der:) Gratulerer

Det er ikke et halvt sekund tvil engang, den er helt klart veldig positiv

Back
Topp