Hjelp....

Bezzz

Glad i forumet
Spottet brunt i går.ikke mye.kom noen dråper rosa blod etterpå.ringte legevakten,di sa at jeg måtte bare ligge å ta det med ro i helgen og kontakte fastlege mandagen.for di kunne ikke gjøre noe uansett om det skulle være en abort på gang.jeg har ikke smerter og blør ikke.har liggetbi hele går og hele dag.legger merke til at magen min er ikke så oppblåst lengere som den bruker å være.kan det ha noe med at jeg har ligget hele tiden og ikke spist så.mye ? Gruer meg veldig til ultralyden i morgen nå :(

Hvor langt er du på vei? Flere som opplever små blødninger i starten av svangerskapet. Ønsker deg lykke til!

Huff.... Ikke noe god følelse det der. Men kan si at jeg har hatt blødninger i alle mine tre svangerskap, til og fra i første trimester.
Lykke til i morgen!

Magen er ikke så oppblåst i kveld som den bruker.kan det være for at jeg har ligget i to dager og ikke vært i aktivitet ? Har ikke spist mye heller.

Det kan absolutt være fordi du ikke har spist mye. Lykke til i morgen. Jeg blødde i mitt svangerskap men det gikk bra. Mini er nå 3 mnd :)

Jeg blødde en god del uke 9, ul, baby har det fint.

Våknet av at det rant, brunt blod uke 11, og har mer eller mindre spottet brunt siden, litt mer sporadisk de siste par ukene. Jeg er 17 uker nå. Ul uke 12 viste at alt er fint, jeg skal visst ikke bekymre meg.

Jeg gleder meg til jeg kjenner liv

Jeg blødde, og ul viste liv uke 7 med eldste og uke 15 med yngste. Og uke 5 med det som skulle blitt nr tre, men da blødde jeg kraftig mens med mye vondt.

Jeg hadde en blødning i uke 8 med nr 3. Det gikk helt fint.. Blødde et helt bind, så ble jo livredd. Hadde ingen vondter, og fikk beskjed om å ta det med ro. Hadde ingen blødninger før uka før fødsel etter det.. :)

Lykke til, håper alt er fint :)

Jeg har spottet/blødd i alle mine svangerskap. Har gått helt fin her! Håper det gjelder for deg også :)

Takk for gode ord her :) jeg er nervøs for at noe er galt.men om en times tid er det ultralyd.

Vært på ul.di såg sekken men ikke noe foster.så må tilbake om 2 uker.tok ny crp og får svar i morgen på den.krysser fingrene mine.

hva skjedde med timen du hadde halv ti i dag da? Og var ikke du mange mnd på vei? Hele denne graviditeten din starta jo i mai? Burde de ikke sett noe mer nå da? Eller er dette en ny graviditet? Mista du den forgje?:(

Di ringte å sa at di måtte forskyve timen min fra kl 09.30 til kl 13. Di sir æ har mista men blitt gravid på nytt rett etter æ mista.

Back
Topp