Hjelp!!!!

M_E

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Nå kan det se ut som jeg blir alene med lille. Føler meg mislykket som mor og alt det der.... Flere som er alene her ?? Har jeg ødelagt livet til lille mini? :-(

Uff, er ikke alene, men vil sende deg en stor klem! Må være en vanskelig situasjon, men det er nok deg det er vanskeligst for! Du har på ingen måte ødelagt livet hans! Du har jo skapt det og kommer til å gi ha sååå mye glede fremover! Og det er sikkert lettere for han at det skjer nå for da er han jo vant til at mamma og pappa ikke er sammen :)

Jeg har vært alene i en periode med første og det var bare positivt for oss. Ikke minst, veldig nødvendig.
Dette er jo veldig vanlig situasjon og det viktigste er at man klarer samarbeide som foreldre :-) evt. Skjerme barnet for konflikten.

Du har ikke ødelagt livet til babyen din! Gjør det beste ut av situasjonen og ha baby i fokus. Ha godt samarbeid med pappaen.
Klem til deg!

Vi har pratet og skal samarbeide godt for gutten vår. Virker som vi klarer det bedre om vi ikke er sammen.. Men får den følelsen at jeg ikke kan gi han det livet jeg ønsket:-( redd han ikke får det bra med å bare vokse opp med meg, selvom jeg skal gjøre alt i verden for at han får det bra.

Du har ikke ødelagt livet til lille. Tenk å vokse opp i ett hjem det mamma og pappa bare krangler? Tenk å vokse opp i ett hjem der mamma og pappa ikke viser hverandre kjærlighet? Jeg vet ikke helt årsaken til at dere ikke skal være sammen lengre, men jeg tipper grunnen er god når dere har tatt det valget. Og prøv å snu situasjonen og tenk hvordan han har det viss dere forblir sammen. Viktigste læreren til ungene er foreldrene, og man skal være ett godt eksempel. Å være ett godt eksempel betyr ikke at man skal være sammen uansett hva :) Han har det nok veldig godt med dere begge to selv om dere ikke er sammen lengre <3

Jeg må spørre, er dette noe som har oppstått etter at dere fikk barn eller er det noe som har ulmet en stund?

Du har på ingen måte ødelagt for lille. Det viktigste dere gjør nå er å samarbeide godt dere mellom. Ikke bruke ungen for å såre den andre.

En annen ting og tenke på er også at det er anbefalt at barnet bor hos en person fram til det er 5 år. Hvor det da har samvær med den andre på dagtid, evt kanskje overnatter innimellom.

Back
Topp