Bkno4432572
Andre møte med forumet
For og gjøre en lang historie kort (er 11+5), har jeg delvis blød og spottet siste uken. Var ikke nødvendig med bind da det bare kom når jeg var på do. (Friskt i minnet en SA i januar, så bekymringene kom). Skal sies at jeg ikke har hatt noe smerter heldigvis. Bestilte legetime igår for sikkerhetsskyld. Men legen mente det ikke var noe. Målte hb og tok urin-stix som da hadde utslag på blod og 1+ på leukocytter. Hun på labratoriet ringte inn til legen siden hun ville ta en dyrkning, men legen mente det ikke var nødvendig. Nå sitter jeg og tenker og bekymrer med litt for UVI, som videre kan gå opp til nyrene over lengre tid.
Itilegg har jeg fått vite at legen skal måle livmoren i forhold til hvor langt du er på vei, det har hun aldri gjort?! Hun har bare gått utfra hva jeg har regnet (klarer ikke huske helt eksakt dag siste mens var). Flere som har opplevd det, virker som hun lar det ligge til den ordinære ul?
Itilegg har jeg fått vite at legen skal måle livmoren i forhold til hvor langt du er på vei, det har hun aldri gjort?! Hun har bare gått utfra hva jeg har regnet (klarer ikke huske helt eksakt dag siste mens var). Flere som har opplevd det, virker som hun lar det ligge til den ordinære ul?