jeg trenger litt tips fra dere ang soving og spising hos mini. Han er nå tre mnd og jeg fullammer. Problemet er at han har begynt å våkne så ofte som natta, ofte hver andre time. Dette har pågått i et par uker nå. Trodde først det var økedøgn, men det er helst om natta, på dagen spiser han ca hver 3. Time. Han legger godt på seg, og jeg har masse melk, spiser bare en pupp til hvert måltid. Etter en pupp enten sovner han, eller er absolutt ikke interessert i mer. Han tar ikke sutt, så jeg kan ikke roe han med det om natta heller. Når han våkner gir jeg han pupp, så sovner han og sover videre før han våkner etter ca 2t. Så det er ikke sånn at han våkner og ikke vil sove igjen heller. Så sånn sett bør jeg vel være fornøyd men jeg begynner å bli sliten av så lite sammenhengende søvn.... Helsesøster spurte om han sov lenge på dagen, det hender at han sover opp mot fire timer på dagen, men det er sjelden. Hun anbefalte da å vekke han, slik at han heller får den lange søvnperioden på natta. Hun anbefalte også å gi mat hver annen time fra kl 16 og utover på kvelden, så han kanskje spiste seg litt opp. Dette har foreløpig ikke gitt noe voldsom effekt. Alle sa jo at ting skulle bli bedre rundt tre mnd, men foreløpig har det bare blitt verre! Hjelp! Vil jo egentlig fullammer litt til, men tanken på å begynne med grøt på kvelden har streifet meg...