HJELP!!!

Heldiggrisen

Blir kjent med forumet
Prøvd å Google meg i hæl , men finner ingen gode svar, så spørr her!
Jeg hadde mens 10 mai, fikk mensen igjen 21, ikke like sterk men fortsatt mens. Har det littegrann enda. Jeg og gubben vil gjerne ha barn og prøver. Mitt spørsmål er da om det er mulig å bli gravid fra 22-26 mai?? Gubben og jeg sees sjeldent da han ikke bor her i landet enda. Derfor jeg lurer på eksakte datoer. Håper noen har et godt svar da Google var dårlig til å hjelpe på akkurat det jeg lurer på.

Prøvd å Google meg i hæl , men finner ingen gode svar, så spørr her!
Jeg hadde mens 10 mai, fikk mensen igjen 21, ikke like sterk men fortsatt mens. Har det littegrann enda. Jeg og gubben vil gjerne ha barn og prøver. Mitt spørsmål er da om det er mulig å bli gravid fra 22-26 mai?? Gubben og jeg sees sjeldent da han ikke bor her i landet enda. Derfor jeg lurer på eksakte datoer. Håper noen har et godt svar da Google var dårlig til å hjelpe på akkurat det jeg lurer på.
Eneste måte å finne ut el på er å teste eller tempe. Men utfra den første mensen din hadde du sikkert el for ett par dager siden om det ikke allerede var for at du hadde mensen nå. Ingen kan gi deg eksakte datoer, det er det kun tester som kan :)

Back
Topp