Hjelp

dija

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Jeg har ett problem som jeg håper noen kan hjelpe meg med.

når jeg skal amme gutten min så vil han bare ha når vi ligger. Hvis jeg sitter å skal amme så nekter han å spise. Vet ikke hvorfor i dag var vi på kjøpesenteret og han var sulten men tok ikke puppen. Og begynte å gråte så mye at jeg ble så frustrert å lei at jeg begynner å tenke på å gi han mme på dagen når vi er ute osv. så lenge jeg ligger i soffaen.senga så går det fint. Men så fort jeg skal sitte blir det bare slit og gråt.
 
kanskje han får ubehag i nakke/rygg når han ligger i amme stilling? Du kan jo høre med helsestasjonen om det er en fysioterapeut på huset som kan ta en titt på han? Det gjorde jeg når jeg mistenkte at gutten vår hadde skjev nakke, fikk time samme uka :)
 
Eg og tenke da samma so mie_ :) ellers e du ikkje åleina forresten, mi legge ofta inn veto på puppen! :p vertfall når me e på plassa me mykje so skjer. Ingen skam i å gi mme heller, so sleppe du og mini å vera frustrert og lei..!:) men trur i første omgang eg ville snakka me fysio :)
 
Min kan bli urolig hvis det er mye som skjer, det er mange folk, eller mye å se på. Prøv å skjerme med ammesjal eller noe sånt. For meg hjelper det å gå et sted det ikke er folk, men det er kanskje vanskelig å få til for deg. Det kan jo også være som de andre her sier, noe ubehag i kroppen, men det skader ikke å sjekke begge deler.
 
Satt å ammet på rommet i dag og det var helt stille og det gikk helt fint. Føler at det er bråk rundt som får han til å ikke ville ta pupp.
 
Back
Topp