Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har aldri vært gravid før, og ganske ny på dette. Virker så veldig tidlig med at det kun er 5 dager etter el.
Har trudde før at jeg kansje var gravid, men aldri sliti med kvalme, kaste opp 1-2 ganger i løpet av dagen, mensen murringer, klør/stikker/små øm i nipplene. Bare redd kroppen spiller meg et puss![]()
Ei vennine ba meg også om å ta en test selvom det er tidlig, og er den negativ så vente til ikm da hun selv har vært gravid 2 ganger.
Spennende, grugleder meg te test![]()
høres riktig ut det.
Ømme nippler og kvalme var det som avslørte mine graviditeter.
Har aldri vært gravid før, og ganske ny på dette. Virker så veldig tidlig med at det kun er 5 dager etter el.
Har trudde før at jeg kansje var gravid, men aldri sliti med kvalme, kaste opp 1-2 ganger i løpet av dagen, mensen murringer, klør/stikker/små øm i nipplene. Bare redd kroppen spiller meg et puss![]()
Ei vennine ba meg også om å ta en test selvom det er tidlig, og er den negativ så vente til ikm da hun selv har vært gravid 2 ganger.
Spennende, grugleder meg te test![]()
Den var negativ, så får ta en rundt ikm. Bare redd kroppen tuller med meghøres ut som en plan![]()
Den var negativ, så får ta en rundt ikm. Bare redd kroppen tuller med megLycka till imon hoppas på en positiv test![]()
Den var negativ, så får ta en rundt ikm. Bare redd kroppen tuller med megLykke til![]()
Den var negativ, så får ta en rundt ikm. Bare redd kroppen tuller med meg![]()
8 dager, så er forsatt en stund tilUff daNår var ikm igjen? Kan jo hende at det er for tidlig
![]()
8 dager, så er forsatt en stund til![]()
Hehe, regna egentlig med det. Men tålmodighet er noe ShitDa er det nok altfor tidlig![]()
De var synd :-(Den var negativ, så får ta en rundt ikm. Bare redd kroppen tuller med meg![]()
Hehe, regna egentlig med det. Men tålmodighet er noe Shit![]()
Skal teste litt seinereKan fortsatt være gravid, jeg har fått symptomer tidlig. Virker som kvalmen kommer i det egget fester seg... Du kan jo vente noen dager for så å teste på nyttLykke til!
Hehe, er ikke bare bareHahah, kjenner til denHolder på med testing selv om dagen
![]()
Hehe, er ikke bare bare
Vanskelig å ha tålmodighet nok også![]()
Nei men då vet du ikkje sikker enda. Vent till ikm så ta en test8 dager, så er forsatt en stund til![]()